پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی از ورود شرکت ملی نفت به معاملات دریایی فرآورده‌های نفتی خبر داد.

شعار سال: امیرحسین تبیانیان با بیان اینکه برنامه‌ریزی صورت گرفته است تا تمام عرضه دریایی فرآورده‌ های نفتی از طریق شرکت ملی نفت ایران انجام شود، ‌اظهار کرد:در این ماه دو عرضه گازوئیل صورت گرفته است ۴ دیماه، ۲۵۰ هزار بشکه گازوئیل عرضه دریایی شد که همه آن به فروش رسید.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی تاکید کرد:‌ همچنین عرضه دوم در ۱۱ دی ماه انجام شد که بر اساس آن عرضه دریایی ۳۳۳ هزار بشکه گازوئیل با موفقیت انجام شد.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری از طریق شرکت نفت انجام می‌شود، ‌گفت: گازوئیل یک درصد سولفور تحویلی به بندر ماهشهر به قیمت منفی ۸.۷ دلار نسبت به گازوییل ۵۰۰ پی پی ام خلیج فارس از سوی شرکت ملی نفت ایران عرضه می‌شود.

*** عرضه زمینی فرآورده‌ های نفتی

تبیانیان افزود: همچنین برنامه‌ریزی انجام شده تا شرکت ملی نفت عرضه دریایی سایر فرآورده‌ها را نیز بر عهده بگیرد که در آینده عرضه نفت کوره را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: ‌البته همچنان عرضه زمینی فرآورده‌های نفتی بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود.

 نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در پایان، در خصوص عرضه نفت خام در بورس انرژی نیز اظهار کرد:نفت خام در قالب شیوه‌نامه جدید، یکبار عرضه شد اما معامله‌ای انجام نشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 16 دی  98، کد مطلب: 154635: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین