پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
بازداشت موقت "میر علی‌اشرف پوری حسینی" رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی، که در روز ۲۳ مرداد امسال انجام شده بود، با دستور بازپرس پرونده دو ماه دیگر تمدید شد و حالا این زمان نیز به روزهای پایانی خود می‌رسد.

شعار سال:بازداشت موقت "میر علی‌اشرف پوری حسینی" رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی، که در روز ۲۳ مرداد امسال انجام شده بود، با دستور بازپرس پرونده دو ماه دیگر تمدید شد و حالا این زمان نیز به روزهای پایانی خود می‌رسد.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی در روز 23 مرداد امسال با دستور قضایی بازداشت و راهی زندان شد.

بر این اساس در روز 22 مهر، بازپرس شعبه رسیدگی کننده، قرار بازداشت رئیس سابق سازمان خصوصی ‌سازی را دو ماه دیگر یعنی تا 22 آذر 98 ابقا کرده است.

بر این اساس بازداشت موقت پوری‌حسینی در آستانه پایان قرار دارد و حالا افکار عمومی منتظر هستند تا ببیند بررسی‌ها بر روی پرونده وی، که پرحاشیه‌ترین رئیس تاریخ خصوصی‌سازی در کشور بوده و به همین دلیل رسانه‌ها نیز لقب "آقای حاشیه" را به پوری حسینی داده‌اند، چه سرانجامی خواهد داشت؟!

گفتنی است در پرونده تشکیل شده برای میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی، اتهام وی اخلال در نظام اقتصادی است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:21دی1398،کد خبر:2179329،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین