پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۲۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
روزنامه نیویورک تایمز هم به انتقاد از سیاست های ترامپ در منطقه پرداخت و پیش بینی کرد که اوضاع در منطقه به سود ایران تغییر کند و نه آمریکا.

شعارسال: روزنامه نیویورک تایمز به تنش اخیر بین ایران و آمریکا واکنش نشان داد.

این روزنامه آمریکایی نوشت: ترامپ و حامیان او از عدم وارد آمدن خسارت به آمریکا در نتیجه حملات موشکی ایران خوشحال هستند اما شاید ایران عمدا چنین چیزی را خواسته باشد. سیاست ترامپ و کمپین او برای مبارز با ایران باعث شده است تا ایران قید و بندی را که قبلا در انرژی هسته ای رعایت می کرد الان دیگر رعایت نکند از دیگر نتایج این سیاست طرد کردن نیروهای آمریکایی از عراق است چیزی که یکی از مهم ترین اهداف قاسم سلیمانی بود.

در ادامه گزارش نیویورک تایمز آمده است: سیاست های دونالد ترامپ باعث شده است تا بعضی از نیروهای ما و یا شاید همه آنها از منطقه خارج شوند و این یک پیروزی استراتژی دیگر برای ایران است. احتمالا ایران در ۵ ماه اخیر آنقدر اورانیوم ذخیره کرده که کلاهک های هسته ای بسازد.از نتایج دیگر سیاست غلط ترامپ متحد شدن بیشتر ایران و تغییر وضعیت در عراق به سود آنها است.ترامپ به جای آنکه سربازان آمریکایی را به وطن برگرداند مجبور است که با هزینه های سرسام آوری تعداد آنها را در خاورمیانه بیشتر کند.

در پایان آمده ست:روشن است که ایران به شدت با شیوه های مختلف واکنش نشان خواهد داد و ضرورتی هم ندارد که مسئولیت این حملات و کارهای خرابکارانه را برعهده گیرد. ایران گزینه های مختلفی برای انتقام گرفتن دارد. اجازه بدهید که فعلا جشن پیروزی نگیریم. هنوز برای پیروزی زود است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: 19دی1398  ، کدخبر: 869450: fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
یه بازی بر نامه ریزی شده ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین