پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
اگر خطایی نیز اتفاق بیافتد، نباید یک رسانه که دارای هویت و شخصیت حقوقی دارد، کلا متوقف شود .

شعار سال: محمود صادقی، نماینده مجلس در واکنش به اعلام توقیف سایت «انتخاب» توسط هیات نظارت بر مطبوعات، تاکید کرد: «اگر مساله به خاطر درخواست استعفای یکی یا چند تن از مسئولین توسط سایت انتخاب، پیرامون رخداد سقوط هواپیمای اوکراینی بوده باشد، به طور حتم این موضوع بازتاب مطالبات مردم بوده است. بسیاری از مردم این انتظار را دارند، برای همدردی با جان‌باخته‌گان، جا دارد مسئولین ز‌یربط استعفا بدهند (هرچند منظورم شخص یا مصداقی حرف زدن نیست). متاسفانه استعفای مسئولین یک تابو است. در مجموع، برای التیام درد مردم و مسئولیت‌پذیری، استعفای مسئولین می‌تواند موجب آرامش مردم شود و درست به نظر نمی‌رسد که یک رسانه برای چنین موضوعی توقیف شود.»

این نماینده مجلس افزود: «دیدگاه من روشن است و کاملا مخالف لغو آزادی رسانه‌ها و مطبوعات هستم. اگر برخوردی نیز انجام بگیرد باید بر اساس قانون مقابله با جرایم رسانه‌ای و بر اساس ادله محکمه پسند باشد. به هیچ عنوان با بستن رسانه موافق نیستم؛ حتی اگر خطایی نیز اتفاق بیافتد، نباید یک رسانه که دارای هویت و شخصیت حقوقی دارد، کلا متوقف شود.»

صادقی در ادامه تصریح کرد: «اگر تخلفی صورت می‌گیرد، باید به شکل موردی با مساله برخورد شود. درست به نظر نمی‌رسد رسانه‌ای که از نظر حقوقی دارای شخصیت و از نظر اقتصادی تعداد زیادی افراد در آن شاغل هستند، به آسانی توقیف شود. توقیف یک رسانه به معنای قتل یک هویت جمعی است که معتقدم هستم اصلا درست نیست.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 24 دی 98، کد مطلب: 708871: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
0
0
رسانه حقیقت جو و رک هستش ، نباید برای رسانه خره گرفت و آزادیش را گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین