پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
صادقی از عدم کارآمدی نظام پارلمانی گلایه کرد و در مورد موضع مجلس در موضوع بنزین گفت: در موضوع بنزین، مجلس کنار زده شد نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا جایگاه مجلس را ارتقا دهند. در انتخابات مجلس همراه با اصلاح طلبان هستم و اگر در لیست نباشم کنار می کشم و مستقل شرکت نمی کنم.

شعارسال: صادقی گفت: در انتخابات مجلس همراه با اصلاح طلبان هستم و اگر در لیست نباشم کنار می کشم و مستقل شرکت نمی کنم.
 
محمود صادقی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت:  برای ثبت نام در انتخابات تردید داشتم در حوادث اخیر، مجلس پاسخ مناسبی به انتظارات مردم داده نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در مورد سرنوشت استعفای خود از مجلس دهم، گفت: من تقاضای استعفای خود را نوشتم و در سیستم اتوماسیون مجلس برای هیات رئیسه ارسال شد ولی در حالت استندبای مانده است.
 
وی افزود: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها جلسه فوق العاده ای گذاشت و توصیه کرد که نباید استعفا دهم. عارف و فراکسیون امید هم موافق نبودند. تعداد زیادی از مردم هم به من پیام داده و مخالف استعفای من بودند.کشور در شرایط التهاب بود و نگران بودم که استعفای من به التهاب کشور بیفزاید. من نمی خواستم تصمیمی بگیرم که حالت تقابل داشته باشد. همین حالا هم حالت خوف و رجا در من وجود دارد.
 
صادقی از عدم کارآمدی نظام پارلمانی گلایه کرد و  در مورد موضع مجلس در موضوع بنزین گفت: در موضوع بنزین، مجلس کنار زده شد نمایندگان مجلس یازدهم باید تلاش کنند تا جایگاه مجلس را ارتقا دهند. در انتخابات مجلس همراه با اصلاح طلبان هستم و اگر در لیست نباشم کنار می کشم و مستقل شرکت نمی کنم.
 
صادقی  در مورد تایید صلاحیت شورای نگهبان ، گفت: به من اتهام وارد شده ولی محکومیت ندارم که مانع  تایید صلاحیت ام شود.
                                                                                                      
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  شبستان ،تاریخ انتشار:   15   آذر 1398،کدخبر:    864111،www.shabestan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
کسایی باید باشن که بتونن کاری برای بهتر شدن بکنن ، شرایط برای خوردن و بردن دیگه نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین