پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد گفت: تمام تاکسی‌های برون‌شهری بروجرد تا قبل از پایان سال مجهز به سیستم الکترونیکی پرداخت می‌شود.

شعار سال: حسن غیاثوند در بروجرد اظهار داشت: کارت شهروند بین پرداخت کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مشترک است و مشترکان با در دست داشتن این کارت‌ها می‌توانند کرایه خود را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی افزود: این کار به‌خاطر رفاه حال همشهریان انجام گرفته است که با نصب یک برنامه و نرم‌افزار بر روی گوشی‌های موبایل  این سیستم راه‌اندازی می‌شود و با این کار همشهریان عزیز از پرداخت پول نقد معاف شده و با داشتن یک کارت پرداخت هم کرایه تاکسی و هم کرایه اتوبوس درون شهری را پرداخت می‌کنند.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد عنوان کرد: یکی دیگر از امتیارهای پرداخت الکترونیکی این است که تاکسی‌دارها که مجهز به گوشی همراه و ان اکسی هستند راحت با نصب این برنامه می‌توانند به‌کار خود در سطح شهر مشغول شوند و هیچ گونه مشکل یا خللی درپرداخت کرایه ایجاد نخواهد شد. این شیوه نقد محسوب می‌شود و مشکلات نبودن پول خرد هم با این روش برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و سطح درآمدی تاکسی‌داران و آن دسته از رانندگان که فاقد گوشی همراه مجهز و پیشرفته هستند بیان کرد: برای این که همه ناوگان حمل و نقل درون شهری بروجرد مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شود مبلغ سه میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که رانندگان می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه از سازمان حمل و نقل بار و مسافر به بانک مراجعه کرده و برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند  اقساط این وام‌ها نیز دو تا سه سال است.

غیاثوند گفت: در حال حاضر 300 نفر از رانندگان برای دریافت وام اقدام و ثبت نام کرده‌اند و این افراد به محض دریافت وام برای خرید گوشی همراه پیشرفته اقدام خواهند کرد  از تاکسی‌داران  بروجردی تقاضا دارم تا قبل از پایان سال و تا 15 بهمن‌ماه برای دریافت وام خود اقدام کنند چرا  که اگر دریافت وام خود را به تعویق بیندازند ممکن است سال آینده مشمول دریافت وام نشوند و بخواهند یک پروسه چند ماهه را دنبال کنند.

وی تاکید کرد: تمام تاکسی‌های درون شهری باید مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی شوند تا بتوانند کرایه‌ها را به صورت کارت شهری دریافت کنند در ضمن کل کرایه‌های دریافت شده توسط راننده به حساب پس‌انداز وی منتقل می‌شود و هیچ ارگان و سازمانی در مورد دریافت کرایه دخالتی ندارد. ما با این کار می‌خواهیم 1800 ناوگان حمل ونقل تا پایان سال مجهز به این سیستم شوند.

مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد تصریح کرد: همشهریان می‌توانند کارت‌های پرداخت الکترونیکی را از دکه‌های فروش مستقر در چهار راه باغمیری و خیابان شهدا خریداری کنند. قابلیتی که این کارت‌ها دارند این است که به محض تمام شدن شارژ ریالی می‌توانند آن را توسط راننده تاکسی شارژ کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که روی سیستم موبایل‌های پیشرفته نصب می‌شود خیلی ساده است و کارکردن  با آن راحت است و نیاز به سواد بالا یا اطلاعات خاصی ندارد، البته هر راننده‌ای که این سیستم را روی گوشی همراه خود نصب کند قبل از پرداخت آموزش‌های لازم را نیز می‌بیند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 28 دی  98، کد مطلب: 2184114: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین