پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
خانه های ساخته شده ی لوکس و ویلایی برای کارکنان گمرک سرو سالهاست که با بی تدبیری تمام بدون سکنه رها شده اند و در حال تخریب ونابودی هستند.

شعار سال: خانه های ساخته شده برای کارمندان گمرک سرو شهرستان ارومیه چندین سال قبل با وجود محرومیت منطقه به شکل تمام لوکس ساخته شد ولی با بی تدبیری تمام ، سال هاست که خالی از سکنه رها شده اند و درحال تخریب و نابودی می باشند.

این ساختمان ها در 7 بلوک 2 واحدی ساخته شده اند در زمان ساخت هزینه ی واقعا بالایی برای آنها شده است ، و تقریبا میتوان گفت در زمان ساخت جزو خانه های لوکس به شمار میرفتند حالا بعد از گذشت سالها واقعا مشخص نیست که چرا این خانه ها در چند صدمتری بخشداری صومای برادوست با این وضع رها شده اند و استفاده ای از آنها نمی شود.

آیا برای ساخت این خانه ها از پول بیت المال استفاده نشده ، ایا واقعا کسی نیازمند این خانه ها نیست ، دلیل اینکه کسی به سراغ این خانه ها نمی رود چیست !!!

وقتی از بیرون به این واحدهای مسکونی نگاه میکنی به راحتی میتوانی ببینی که به هیچ وجه این خانه ها حال و روز خوبی ندارند. درها زنگ زده ، حیات پر از علف های هرز روییده در این سالهاست ، حتی آیفون ها و قفل درها به همراه درهای ورودی به سرقت رفته ، شیشه های شکسته و...اگر راستش را بخواهید شبیه خانه های ارواح و غارت زده ی جنگی شده است.

وقتی وارد خانه می شوید وضع از آن هم بدتر است همه جا بهم ریخته و در حال تخریب است ، شیرآلات به سرقت رفته ، از رادیاتورها کم شده ، دیگر پریز برقی در دیوارها مشاهده نمی شود، در ها دستگیره ای ندارند ، تمامی لامپ ها و لوسترها به سرقت رفته ،حمام ها ودستشویی ها لانه ای برای معتادان و حیوانات شده اصلا گویا اینجا خانه نیست.

حال سوال اصلی اینجاست چرا مسئولین محلی فکری برای این خانه ها نمی کنند و واقعا علت چیست...

نمی دانم چرا مدام ذهنم به سمتی می رود که این پول ها متعلق به من و شما مسئولی که مسبب این امر هستید نیست این ها پول بیت المال است .

در مناطق مرزی شهر ارومیه و خود ارومیه هستند مردم بی بضاعتی که حتی محتاج یک اتاق از این واحدهای مسکونی می باشند ...







با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري دانا، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394، كد مطلب: 522960: www. dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین