پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
سیدمحمد سیدمحمدی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و گردشگری شهرستان رودسر گفت: ظرفیت و موقیعت جغرافیایی منطقه شباهت بسیار زیادی به چالوس استان مازندران دارد و همچنين این پتانسیل وجود دارد تارودسر، چالوس دوم شود.

شعار سال: سیدمحمد سیدمحمدی در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و گردشگری شهرستان رودسر گفت: ظرفیت و موقیعت جغرافیایی منطقه شباهت بسیار زیادی به چالوس استان مازندران دارد و همچنين این پتانسیل وجود دارد تارودسر، چالوس دوم شود.

وی موقعیت راه کلاچای-قزوین را همانند جاده مرزن آباد دانست و اظهار داشت: باید تلاش شود تا همزمان با احداث جاده فوق زیرساخت های لازم گردشگری فراهم گردد.

جامعه شناس رودسری با انتقاد از نبود برنامه مدون گردشگری برای شهرستان رودسر ، خاطرنشان كرد آمارهای توقف مسافر در شهرستان رودسر بسیار پایین است و نیازمند توجه مسئولین ذیربط را دارد.

وی با بیان اینکه فرصت های قابل توجه اي برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان های رودسر و املش وجود دارد ، خاطرنشان کرد: اگر برنامه مدون گردشگری آماده شود ، شاهد حضور سرمایه گذاران در این بخش خواهیم بود همانگونه که بسیاری برای سرمایه گذاري در منطقه حضور پیدا می کنند ولی چون برنامه و طرح جامع طراحی و تدوين نشده ، ریسک سرمایه گذاری بالا خواهد بود و بايد تمهيدات لازم فراهم گردد.

سیدمحمدی در پایان اظهار داشت: از ساحل دریا تا کوه سماموس ، جنگلهای منطقه و شالیزارهای برنج و باغات پرتقال را می توان برای جذب گردشگر و فعال شدن اقتصاد منطقه بهره گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی رودسریها (فضای مجازی)

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین