پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای اتمام آزادراه تبریز -سهند خبر داد و گفت:بخشی از آزاد راه تبریز- سهند تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.
شعارسال: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای اتمام آزادراه تبریز -سهند خبر داد و گفت:بخشی از آزاد راه تبریز- سهند تا پایان سال زیر بار ترافیک می رود.
 
 محمد رضا پور محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آزاد راه تبریز-سهند پروژه مشارکتی است و دولت سهم ۴۰ درصدی خود را در این پروژه پرداخت کرده است و بخشی از این مسیر تا پایان سال زیر ترافیک می رود.
 
وی با اشاره به افتتاح 1365 پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی همزمان با دهه فجر در نقاط مختلف استان گفت: برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
 
استاندار آذربایجان شرقی به برخی از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: با حضور یکی از مسئولان عالی‌رتبه کشوری، پروژه خط انتقال اتیلن از میاندوآب به تبریز با سرمایه‌گذاری ۶۷ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی همچنین افتتاح ۷۵ پروژه مخابراتی از جمله ۲۵۰ کیلومتر فیبرنوری بین مناطق شهری و روستایی، طرح نوسازی و مقاوم‌سازی ۸۴۰۰ مسکن روستایی، افتتاح ۴۰ مدرسه جدید، افتتاح بیش از 2900 پروژه صنعت برق، گازرسانی به نیروگاه سیکل‌ترکیبی هریس را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.
 
پورمحمدی با اشاره به افتتاح نیروگاه سیکل‌ترکیبی هریس در سفر اول رئیس جمهور در سال جاری، گفت: فاز دوم این نیروگاه نیز تا اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی با اشاره به افزایش 50 درصدی صادرات استان در سال جاری، گفت: آذربایجان شرقی از امن‌ترین و پاک‌ترین استان‌های کشور است و هم‌اکنون با وجود شرایط تحریم، ۱۸ کشور در این استان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: صادرات استان در ده ماه گذشته به دو و نیم میلیارد دلار رسیده و تا پایان سال به سه میلیارد دلار خواهد رسید.
 
وی در خصوص انتصاب مدیران غیر بومی در استان گفت: مدیران بومی باید در اولویت باشند ولی بستگی به این دارد که بومی بودن را چه تعبیر کنیم ولی در عین حال باید شایستگی ها در اولویت باشد و در صورت دارا بودن شرایط همسان بومی بودن اولویت دارد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:    16بهمن    1398،کدخبر:  960418،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
معنی تیتر برای مشکل شده نامفهوم زیر بار ترافیک می رود یعنی چی خب
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین