پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
جمیله کدیور نماینده‌ی مجلس ششم و همسر سیدعطاالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات، امروز یکشنبه با انتشار عکس‌هایی از خود در اینستاگرام و عبارت «ای گنبد گیتی ای دماوند» از سفرش به ایران خبر داد.
شعارسال: جمیله کدیور نماینده‌ی مجلس ششم و همسر سیدعطاالله مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات، امروز یکشنبه با انتشار عکس‌هایی از خود در اینستاگرام و عبارت «ای گنبد گیتی ای دماوند» از سفرش به ایران خبر داد.
 
 خانم کدیور و همسرش دکتر مهاجرانی سال‌هاست که در انگلیس زندگی می‌کنند.
 
تقی دژاکام، فعال رسانه‌ای اصولگرا، ساعاتی پس از پست کدیور با انتشار عکسی در اینستاگرام به همراه او با عنوان «ملاقات در صحن آزادی» نوشت:
 
از سال ۶۴ در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با او هم‌کلاس بوده باشی، یک سال در تحریریه کیهان همکار باشی و بعدها که به روزنامه اطلاعات رفته، به مناسبت‌های مختلف کاری یا سیاسی همدیگر را دیده باشید. در سال ۷۹ در کنفرانس برلین که کنفرانس ضدانقلاب بوده شرکت کرده باشد اما وقتی فیلم کامل کنفرانس را در سیمای جمهوری اسلامی تماشا می‌کنی، می‌بینی او تنها و تنها کسی است که در این کنفرانس، محکم و استوار از انقلاب اسلامی و امام خمینی دفاع کرده. همچنین اولین و گاهی دومین کسی است که بیشترین مصاحبه‌های اختصاصی را با رهبران مقاومت فلسطینی به‌خصوص شهید دکتر فتحی شقاقی و احمد جبرئیل گرفته است. و شاید برای اولین بار آنها را به مخاطبان ایرانی شناسانده باشد.
 
 
 
جمیله کدیور اصلاح‌طلب است اما از آن‌دست اصلاح‌طلبانی که آرزو می‌کنی همه اصلاح‌طلبان مثل او به مبانی انقلاب و رهبری انقلاب هم معتقد و هم ملتزم باشند.
 
مسلم است که کسی چون من با خانم کدیور «اختلافات فراوان» در حوزه مسائل سیاسی داخلی داشته باشد، اما این باعث نمی‌شود که برای او به عنوان یک کنشگر سیاسی سالم و دلسوز احترام قائل نباشم.
 
بشدت آرزو می‌کنم که بزودی هم او و هم همسرش آقای دکتر عطاءالله مهاجرانی را در حالی در ایران ببینم که برای همیشه قصد ماندن در وطن را دارند. در حالی که خانم کدیور مشکلات پیش‌آمده برای او در دانشگاه حل شده و می‌تواند باز هم برای دانشجویان ایرانی از رهبران فلسطینی بگوید، درس مقاومت بدهد و نشان بدهد که چرا «نه غزه، نه لبنان» شعار بد و غلطی است. دکتر مهاجرانی هم درس تاریخ و فرهنگ بدهد، پای درسش بحث بشود چند نفر با او مخالفت کنند، چند نفر موافقت و او با همان لبخند آرام همیشگی‌اش جواب آنها را بدهد.                                                                                                                                                   
  
عطاالله مهاجرانی
       
من هیچ اشکالی نمی‌بینم که حتی امثال مهاجرانی مسوولیت‌هایی در حوزه سیاست و فرهنگ کشور هم داشته باشند. نداریم کسی را که درست پشت‌بند فتوای تاریخی امام خمینی علیه سلمان رشدی، اولین و کاملترین کتاب را به زبان فارسی علیه آیات شیطانی نوشته باشد، و نداریم کسی را که ساکن لندن باشد، به بی‌بی‌سی دعوت شده باشد و در مصاحبه زنده بدون لکنت از سلامت مالی رهبر انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای سخن بگوید یا به آزادمنشی ایشان در حوزه مسائل فرهنگی و شخصیت‌های فرهنگی شهادت بدهد.
 
من هنوز هم پای برخی توییت‌های آقای مهاجرانی به او انتقاد می‌کنم، درست همان‌طور که ممکن است از توییت استاد عزیزم مهدی نصیری هم اشکال بگیرم یا علیه پست دوست عزیز و دیرینه‌ام آقای زائری مطلب بنویسم و آن را تخطئه هم بکنم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی  انصاف نیوز    ،تاریخ انتشار:  21  بهمن    1398،کدخبر:   215669 ،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین