پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: پس از بازگشت دانشجویان برای برگزاری اردو‌های جهادی و کمک به مردم روستا‌های اطراف برای برف روبی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
شعارسال: مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: پس از بازگشت دانشجویان برای برگزاری اردو‌های جهادی و کمک به مردم روستا‌های اطراف برای برف روبی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
 
مهدی پیری، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خلخال، با اشاره به اینکه برف زیادی در این شهرستان باریده است، اظهار کرد: راه‌های اصلی تردد در سطح شهر باز شده؛ اما همچنان برف در شهر بسیار زیاد است و برف روبی‌ها همچنان ادامه دارد.
 
پیری بیان کرد: مسیر‌های منتهی به خلخال مانند جاده سالم و دیگر مسیر‌ها همچنان مسدود گزارش شده و بازگشت دانشجویان غیربومی را غیرممکن کرده است.
 
مسئول بسیج دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیان اینکه داخل شهر مشکل تردد تقریبا وجود ندارد، گفت: با این حال فرماندار خلخال اعلام کرده که راه‌های منتهی به ۱۰۰ روستای اطراف مسدود شده و باتوجه به تجهیزاتی که در خلخال وجود دارد، بعید می‌دانم به زودی این مسیر‌ها باز شوند.
 
وی با بیان اینکه اخیرا بارش برف با این حجم نداشته ایم که برای اعزام گروه‌های جهادی برنامه ریزی کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی امکان آمدن به خلخال را ندارند و تعداد دانشجویان بومی هم بسیار کم است، پس از بازگشت دانشجویان برای اردو‌های جهادی و کمک به مردمی که برف برایشان مشکلاتی ایجاد کرده، برنامه ریزی خواهیم کرد.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    دانشجو ،تاریخ انتشار:   23 بهمن    1398،کدخبر:826849    ، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
تصاویری که از خلخال میاد انقد وحشتناکه امیدوارم که مسئولان تو این بحران واقعا بتونن مدیریت کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین