پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
رئیس دفتر رئیس جمهور حضور در پای صندوق رای را بسیار اثرگذارتر از قهر برای بیان حرف‌ها دانست و گفت: با حضور می‌توانیم حرف خود را بزنیم.

شعار سال: محمود واعظی در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه با اقتصاد سنتی نمی‌توان به جنگ اقتصاد روز رفت اظهار داشت: باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان برویم چرا که خوشبختانه نیروی انسانی و دانشگاه‌های خوبی داریم و باید به‌جایی برسیم که به‌جای اینکه ثروت برای ما ارزش افزوده ایجاد کند، باید ایده برای ما ارزش افزوده ایجاد کند.

وی با بیان اینکه نباید تکان‌های خارجی بر روی معیشت مردم اثرگذار باشد، افزود: به دنبال روش‌هایی هستیم که به قشر ضعیف کمک کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن را نباید کوچک شمرد، خاطرنشان کرد: این حرکت اثر بزرگ دیگری دارد و آن اینکه دشمن بعد از یک سال تبلیغ برای القای جدایی مردم از نظام، با حضور مردم خنثی شد. 

وی افزود: این راهپیمایی خیلی مهم بود چرا که این راهپیمایی علامت پشتیبانی رهبری و نظام بود که به‌دنیا مخابره شد و نشان داد با این مردم نمی‌توانند مقابله کنند.

واعظی اقتدار نظام در منطقه را رو به افزایش دانست و اضافه کرد: برنامه های آمریکا نتیجه عکس داده است چرا که با تحریم اقتصادی خودکفایی و تولید داخل تقویت شده است، می‌خواستند دست ما را از منطقه کوتاه کنند که نتیجه عکس داد، ترور حاج قاسم هم نتیجه عکس داد و عملا آمریکا در هر مسیری وارد شد به‌جای انزوای ما آنها منزوی شدند.

وی گفت: از نظر سیاسی مصوبه مجلس عراق برای بیرون کردن آمریکا، ضربه حیثیتی بزرگی بود که ثمره خون شهید سلیمانی برای شروع اخراج آمریکا بود. آمریکا اکنون به‌سمت انزوای سیاسی می‌رود و با تبلیغات گسترده در مورد معامله قرن، دوستان خود آمریکا هم او را محکوم کردند.

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه شرایط ما از نظر منطقه‌ای به مراتب بهتر است خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که راهی را که همه مردم و دولت و بخش خصوی با هم آمدیم، در مقابل دشمن یکصدا و متحد باشیم  وحدت و انسجام ما باید تقویت شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس یازدهم گفت: باید انتخابات پرشور داشته باشیم. اینکه شورای نگهبان و هیئت‌های اجرایی وظایفی داشتند، تمام شده و روز جمعه رای‌گیری است، لذا  باید انتخابات سالم داشته باشیم تا مردم به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد کنند و حضور باشکوه‌تری داشته باشند.

واعظی حضور در پای صندوق رای را بسیار اثرگذارتر از قهر برای بیان حرف‌ها دانست و افزود: با حضور می‌توانیم حرف خود را بزنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 25 بهمن  98، کد مطلب: 2202462: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
این همه سال اومدیم پای صندوق چی برامون داشته ؟؟ دولت تدبیر و امید ؟؟ یا لیست امید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین