پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
رحمانی فضلی گفت: امیدواریم این انتخابات که به تعبیر رهبری جهاد عمومی نام گرفته است، بتواند یک گام بلند مردم را به طرف اهداف انقلاب سوق دهد.

شعار سال:رحمانی فضلی گفت: امیدواریم این انتخابات که به تعبیر رهبری جهاد عمومی نام گرفته است، بتواند یک گام بلند مردم را به طرف اهداف انقلاب سوق دهد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور با تشکر از همه اعضای هیات های اجرایی و نظارت و همه دست اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: امیدواریم با حضور مردم خوب و عزیز، حماسه دیگری را شاهد باشیم و نشان دهیم که در سایه امنیت، مردم با مقاومت خود وظیفه خود را در قبال انقلاب، شهدا و امان راحل انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم این انتخابات که به تعبیر رهبری جهاد عمومی نام گرفته است، بتواند یک گام بلند مردم را به طرف اهداف انقلاب سوق دهد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امید داریم همه اعضای اجرایی و نظارت و همه اعضای 55هزار شعبه اخذ رأی، انتخابات را در کمال سلامت، صحت، قانونمند و در یک بستر امن برگزار کنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: از مردم هم می خواهیم که در مهلت 10ساعته اخذ رأی، به شعب مراجعه کنند زیرا ما ناگزیریم در ساعت12امشب، شعب را ببندیم. امیدواریم همه مردم با حضور به موقع در شعب اخذ رأی، کمک کنند تا رای آنها را در موعد قانونی اخذ کنیم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:2اسفند1398،کد خبر: 13981202000085،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین