پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس ها استفاده کنند و از استفاده از ابزار و آلات آموزشگاه خودداری شود.

شعار سال: دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

 به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزشهای هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نکات زیر درباره فعالیت آموزشگاههای آزاد هنری و مؤسسات مهارت آموزی کاردانش ابلاغ میشود.

  1. برگزاری تمامی کلاسهای گروهی(جمعی) در نقاط مختلف کشور تابع تصمیم اتخاذ شده توسط دانشگاهها و آموزش و پرورش هر منطقه است بنابراین در صورت تعطیلی مدارس و دانشگاهها اینگونه کلاسهای آموزشگاهها و مؤسسات فرهنگی و هنری هم باید تعطیل شوند.
  2. برگزاری کلاس های آموزشی انفرادی(استاد شاگردی) در صورت رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محل و تجهیزات مورد استفاده، فعلاَ بلامانع است.
  3. توصیه اکید می شود هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس ها استفاده کنند و از استفاده از ابزار و آلات آموزشگاه خودداری شود.
  4. توصیه می شود برای رفع نگرانی خانواده ها و در هماهنگی هنرجویان، اساتید و آموزشگاهها تا حد ممکن هرگونه فعالیت آموزش در آموزشگاهها به زمان دیگری موکول شود.
  5. مسوولیت هرگونه تصمیمگیری نهایی درباره تعطیلی کامل آموزشگاهها و مؤسسات فرهنگی و هنری مجری طرح مهارت آموزی کاردانش برعهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هاست که باید مدیران کل محترم با هماهنگی ستاد بهداشتی استان در این زمینه اقدام کنند.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 5 بهمن 98، کد مطلب: 715350: www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین