پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۸۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از انجام حدود ۱۷۵۰ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در ۵ آزمایشگاه کشور خبر داد.

شعار سال: محمد مهدی گویا در نشست خبری در بیمارستان مسیح دانشوری که با موضوع تشریح عملکرد این بیمارستان در مقابله با ویروس کرونا روز دوشنبه برگزار شد، گفت: باید از پرسنل درمانی این بیمارستان قدردانی کنم که بدون خستگی در روند رسیدگی به بیماران مبتلا به این ویروس تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

وی افزود: بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستانی ویژه است که مدرن ترین امکانات را در اختیار دارد و پرسنل آن از جان خود مایه گذاشتند که به نمایندگی از وزارت بهداشت امروز این جا حضور  پیدا کردم تا از تک تک آنها تشکر کنم. از کادر پرستاری که با سختی‌های بسیاری رو به رو بودند اما تلاشی بدون خستگی را به کار گرفتند تشکر می‌کنم و زحمات آنها فراموش شدنی نیست و مردم ما باید این موضوع را بدانند.

گویا در تشریح نکاتی در خصوص این بیماری گفت: از لحظه‌ای که امکانات تشخیص این بیماری در اختیار ما قرار گرفت یعنی از روز دوشنبه هفته گذشته تا به امروز حدود ۱۷۵۰ آزمایش در ۵ آزمایشگاه که یکی از مهمترین آنها آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری بوده انجام شده است. در حقیقت به طور متوسط هر آزمایشگاه ما بیش از ۳۰۰ آزمایش پیچیده تخصصی را انجام داده است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد: با استفاده از روش‌های مدرن درمانی و به کارگیری امکانات پزشکی و همچنین داروهایی که بیماران مبتلا به این ویروس دریافت کردند اکثر آنها روند رو به بهبودی دارند  و تجاربی که در بیمارستان مسیح دانشوری شکل گرفته می‌تواند در اختیار بسیاری از کشورهای دنیا قرار بگیرد.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5اسفند1398 ، کدخبر: 98120504034: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین