پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
شصت و ششمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی آموزشی نیروی دریایی ارتش بعد از ۲۵ روز دریانوردی در بندر جاکارتا کشور اندونزی پهلو گرفت.

شعار سال: ناوگروه شصت و ششم رزمی آموزشی اطلاعاتی نداجا بعد از ۲۵ روز دریانوردی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد به منظور نمایش قدرت دیپلماسی در بندر جاکارتا کشور اندونزی پهلوگیری گرفت.

ناخدا یکم ستاد احسان نصیری فرمانده ناوگروه شصت و ششم رزمی آموزشی اطلاعاتی نداجا گفت: مدت اقامت این ناوگروه در بندر جاکارتا سه روز می‌باشد و در طول این مدت دیدار با فرماندهان عالی رتبه نظامی کشور اندونزی و همچنین اجرای مسابقات ورزشی با کارکنان نیروی دریایی این کشور از دیگر برنامه‌ها می‌باشد.

ناوگروه شصت و ششم نیروی دریایی ارتش در بندر جاکارتا پهلو گرفت

لازم به ذکر است در آیین استقبال از این ناوگروه در بندر جاکارتا سفیر، وابسته نظامی و رایزن فرهنگی از ایران و همچنین مقامات عالی رتبه نظامی از کشور اندونزی حضور داشتند.

ناوگروه شصت و ششم نیروی دریایی ارتش در بندر جاکارتا پهلو گرفت

ناوگروه شصت و ششم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بالگردبر خارک و ناوشکن بایندر بهمن ماه سال جاری به منظور دریانوردی از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس اعزام شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ: 06 اسفند 98، کد خبر: 7260293، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین