پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۱۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
نتيجه اقدامات صورت گرفته بايد در قالب گزارش هفتگي و همچنين اعلام موارد اورژانسي به صورت گزارش آني به مديرکل دفتر مقررات فرودگاهي، مديريت بحران و پدافند غيرعامل ارايه شود

شعار سال: مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران به منظور کنترل و جلوگيري از انتشار کويد ۱۹ معروف به ويروس کرونا در حوزه فعاليت فرودگاه‌ها به عنوان زيرساخت‌ها و مراکز حياتي و حساس کشور، دومين دستورالعمل را براي انجام تمهيدات لازم به فرودگاه‌ها ابلاغ کرد.

به نقل از روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران، سياوش اميرمکري در اين بخشنامه خواستار انجام تمهيدات لازم براي حفظ سلامت مسافران با اجراي دستورالعمل از سوي مديران و مديران کل فرودگاه‌هاي کشور شده است.

در اين بخشنامه بر نظارت مستمر روزانه در خصوص ضد عفوني کردن فضاهاي عمومي و پرتردد از جمله ترمينال ها و سالن هاي ترانزيت، آسانسور ها، دستگاه ATM و ... ونظارت مستمر بر رستوران ها و فروشگاه هاي مواد غذايي مستقر در فرودگاه‌ها و نيز اعلام ممنوعيت فروش مواد غذايي باز در غرفه ها تاکيد شده است.

از ديگر مفاد اين بخشنامه مي توان به اجراي دقيق بخشنامه هاي مرتبط و تأکيد بر رصد فرآيند چک مسافران در فرودگاه‌هاي کشور توسط عوامل وزارت بهداشت و همکاري کامل با نهادهاي امنيتي، نظامي و همچنين نمايندگان وزارت بهداشت و بازرسان سازمان پدافند غيرعامل جهت بازديد و بازرسي از فرودگاه ها و پيش بيني صدور کارت تردد مناطق چهارگانه در صورت نياز اشاره کرد.

علاوه بر اين، پيش بيني مسيرهاي اضطراري جهت تردد نيروها و خودروهاي قرنطينه به صورت مجزا از مسيرهاي تردد عادي،حضور فعال در جلسات و کارگروه‌هاي مرتبط استاني و شهرستان، همکاري کامل با ايرلاين ها براي انجام و ارائه سرويس به پروازهاي خاص (خروج اتباع خارجي) از ديگر مفاد عنوان شده در دومين بخشنامه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي کشور به شمار مي رود.

بر اين اساس، نتيجه اقدامات صورت گرفته بايد در قالب گزارش هفتگي و همچنين اعلام موارد اورژانسي به صورت گزارش آني به مديرکل دفتر مقررات فرودگاهي، مديريت بحران و پدافند غيرعامل ارايه شود. لازم به يادآوري است، پيش از اين نيز ششم بهمن ماه مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران در بخشنامه ايي به مديران و مديران کل فرودگاه هاي بين المللي و مرز هوايي خواستار اتخاذ تدابير لازم براي مقابله با ويروس کرونا با همکاري ادارات کل بهداشت و درمان استان ها شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ: 07 اسفند 98، کد خبر: 715822، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین