پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۲
‌مدیری در بخشی از برنامه از آرون افشار درباره بوچلی و پاوراتی سوال کرد و با عدم شناخت او روبرو شد.یعنی این خواننده جوان که یک شبه مشهور شده است، بزرگان حوزه خودش را نمی شناسد.

شعار سال: پخش قسمت تازه برنامه دورهمی در جمعه شب با حضور آرون افشار حاشیه هایی در فضای مجازی و میان علاقمندان به موسیقی و هنر ایجاد کرده است.برنامه دورهمی که در فصلهای قبلی خودش با دعوت از خوانندگان جوان واکنش منتقدان و اساتید حوزه موسیقی را برانگیخته بود در سری جدیدش هم ترک عادت نکرد و با دعوت از آرون افشار که با خواندن تک آهنگ «جانم_باش» طی ماههای اخیر برای خودش شهرتی دست و پا کرده و بواسطه آن حتی در جشنواره موسیقی فجر هم روی صحنه رفت نشان داد که توجهی به انتقادات دلسوزان حوزه موسیقی و هنر نمی کند.

 ‌‌مدیری در بخشی از این برنامه از افشار درباره بوچلی و پاوراتی سوال کرد و با عدم شناخت او روبرو شد.یعنی این خواننده جوان که یک شبه مشهور شده است، بزرگان حوزه خودش را نمی شناسد.فکر کنید که یک نویسنده جوان، بیهقی،سعدی، همینگوی و چخوف را نشناسد.برخی از طرفداران!! او در فضای مجازی به دفاع از او پرداخته اند و گفته اند «مگر یک خواننده باید همه را بشناسد؟» و در جواب باید گفت که نباید همه را بشناسد اما باید آدمهای موفق حوزه خودش را دستکم بشناسد.

 ‌‌البته آرون افشار درباره میزان مطالعه روزنامه اش هم گفت:«من کتاب‌های مربوط به کارم را می‌خوانم است، اما کتاب کم می‌خوانم.» جالب است که دیگر کسی از کم کتاب خواندنش خجالت نمی کشد و آن را در ملاءعام اعلام می کند.

 ‌‌البته این اولین بار نیست که برخی از هنرمندان چهره های مشهور و مهم حوزه فعالیشتان را نمی شناسند. سحر قریشی در برنامه «دید در شب» رضا رشیدپور هم وقتی عکس سرافراز، رییس صداوسیما، کوئنتین تارانتینو و فرانسیس فورد کاپولا سازنده پدرخوانده را نشان می دهند می گوید نمی شناسم و شگفتا که باز هم طرفدارانش به میدان می آیند که یک بازیگر لزومی ندارد تارانتینو را بشناسد و هنر ایشان کار دیگری است.

 نکته جالب اینجاست این بازیگرانی که لزومی!! ندارد اطلاعاتی درباره حرفه خودشان بدانند چگونه در همه حوزه ها اظهارنظر می کنند؛ از سیاست تا ورزش و مسائل اجتماعی. شاید همان جملات مدیری خطاب به افشار در برنامه جمعه شب جواب این سوال باشد:«زمانی که کتاب نمی‌خوانیم، موسیقی خوب گوش نمی‌کنیم، درباره سیاست کتاب نمی‌خوانیم پس این آگاهی از کجا می‌آید شاید یک بخشی از آن روابط اجتماعی و خانواده است مگر می‌شود کتاب نخواند!»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ: 11 اسفند 98، کد خبر: 37948، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین