پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۴۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
"شب فارسی" جشنواره طنطوره در تاریخ و اذهان مردم می‌ماند؛ که چه کسانی عزت کشورشان را با ریال معامله کردند. راستی در عربستان هم کرونا آمده، اما برای آقای ریال و دوستانش پول مهمتر بود.

شعار سال :

سیدمهدی موسوی‌تبار نوشت:‌

مهم نیست که سالهاست آهنگ "خلیج فارس" را بخاطر دلارهای اعراب در کنسرتهایت نمی‌خوانی. مهم نیست که "کوچه نسترن" را بدون شناخت از مردمت، با ترانه‌ای ضعیف به بازار میفرستی. مهم نیست در شبکه‌ای کار میکنی که پولش را آل‌سعود می‌دهند. مهم این است که آقای صدایی و میتوانی چند نفر دیگر را همراه خودت به کشوری ببری که می‌دانی چه نسبتی با مردم کشورت دارند.‌

جشنواره «طنطوره» در عربستان برگزار می‌شود و بخش "شب فارسی" هم برای آن درنظر گرفته‌اند. حتما تو که آقای صدایی باید آنجا باشی چون اعراب پول خوبی می‌دهند، اما حق نداریم بپرسیم چرا قیمت بلیت خوانندگان دیگر ۸۰۰ ریال است اما تو و دوستانت حاضر شده‌اید با بلیت ۳۰۰ ریالی اجرا کنید؟ کاش عزت خودتان را حفظ می‌کردید.

در این جشنواره هر خواننده یک شب را اجرا می‌رود اما آقای صدا و دوستانش که هفت نفر می‌شوند باید دو شب روی صحنه بروند. "شب فارسی" جشنواره طنطوره در تاریخ و اذهان مردم می‌ماند؛ که چه کسانی عزت کشورشان را با ریال معامله کردند. راستی در عربستان هم کرونا آمده، اما برای آقای ریال و دوستانش پول مهمتر بود.

تعداد بازدید : 5

منبع فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین