پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۶۴۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
معاون اقتصادی بانک مرکزی جزئیات امهال اقساط وام کسب و کارها و افراد عادی را تشریح کرد.

شعار سال:  پیمان قربانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: پیرو آثار منفی ویروس کرونا بر جامعه، کسب و کارها و بازار مالی کشور، بانک مرکزی در راستای حمایت از کسب و کارها اعم از حقیقی و حقوقی راهکارهایی در نظر گرفته که مصادیق آن قرار است به فوریت بیان شود.

معاون اقتصادی بانک مرکزی ادامه داد: بخشی از مصادیق این راهکار به گونه‌ای است که کسب و کارهای حقیقی و حقوقی که اقساط برای تسهیلات خود دارند، در سه ماه بهمن و اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹، اقساط آنها دریافت نخواهد شد؛ اما در عوض، اقساط این سه ماه به انتهای قرارداد آن‌ها اضافه خواهد شد.

*** دریافت اقساط در پایان قرار داد

وی تأکید کرد: همچنین کلیه اشخاصی که اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه دارند و در سه ماه مذکور (بهمن و اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹)، این اقساط سررسید می‌شود، مشمول این دستورالعمل خواهند بود اقساط آنها در پایان قرارداد دریافت می‌شود.

معاون اقتصادی بانک مرکزی در پایان، اطهار داشت:این اقدام مشروط به آن است که این افراد تا تاریخ ۱ دی ماه امسال، بدهی جاری نداشته باشند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 16اسفند1398 ، کدخبر: 162925: sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین