پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
با گذشت ۹۴ روز از استعفای رئیس جمعیت هلال‌احمر و از سر گذشتن حوادث و اتفاقات متعدد که در همه آنها حضور نیروهای هلال‌احمر تعیین‌کننده و ضروری بود، همچنان جایگزینی برای پیوندی از سوی رئیس‌جمهور انتخاب نشده است.

شعار سال: حدود ۹۴ روز پیش بود که خبر استعفای پیوندی، رئیس سابق جمعیت هلال‌احمر منتشر و کمی بعدتر نیز توسط دستگاه قضایی بازداشت شد.

استعفای پیوندی بعد از بیش از یک‌سال حاشیه‌سازی‌ها و اتفاقات عجیب و غریب در ساختمان صلح و بازداشت و احضار تعدادی از مدیران این نهاد مردمی صورت گرفت و بارقه‌هایی از امید را در جهت شفافیت و مبارزه با فساد در این نهاد مورداعتماد مردم ایجاد کرد.اما با گذشت ۹۴ روز از این استعفا و از سر گذشتن حوادث و اتفاقات متعدد که در همه آنها حضور نیروهای هلال‌احمر تعیین‌کننده و ضروری بود، همچنان جایگزینی برای پیوندی از سوی رئیس‌جمهور انتخاب نشده و همین تعلل و تعویق نگرانی‌های بسیاری را برای آینده هلال‌احمر با حجم بالایی از مسئولیت‌ها و اثرگذاری‌ها ایجاد کرده است.

حالا در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور نیز حضور چندان مؤثری از هلال‌احمر قابل مشاهده نیست. در حالی که انتظار می‌رفت این نهاد از جمله سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر تلاش مؤثری را برای حمایت و کمک به مردم در این شرایط سخت از خود نشان می‌داد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار 17  اسفند    98، کد خبر:   38135، www.farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین