پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
طبق آخرین آمار تاکنون تعداد ۱۴۵هزار و ۸۵۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید‌ــ‌۱۹) مبتلا شده‌اند که از این میان ۷۲هزار و ۵۳۲ نفر بهبود یافته‌اند.

شعار سال:طبق آخرین آمار تاکنون تعداد ۱۴۵هزار و ۸۵۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید‌ــ‌۱۹) مبتلا شده‌اند که از این میان ۷۲هزار و ۵۳۲ نفر بهبود یافته‌اند.

 بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometers"، تاکنون تعداد 145 هزار و 857 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید‌ــ‌19) مبتلا شده‌اند.

از میان تعداد مبتلایان تا این لحظه، 72 هزار و 532 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این ویروس را شکست بدهند؛ همچنین 5 هزار و 436 نفر در جهان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

کشور چین با 80 هزار و 824 مبتلا، در رده اول کشورهای درگیر با این ویروس است؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، ابران، کره جنوبی و اسپانیا در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

در این میان نکته قابل توجه، شیوع گسترده این بیماری در قاره اروپا است که روزبه‌روز به تعداد مبتلایان در این قاره و کشورهای آن اضافه می‌شود.

دو کشور ایتالیا و اسپانیا نسبت به روز گذشته با افزایش تعداد بیش از 2000 هزار مبتلا مواجه شدند؛ ایتالیا با افزایش 2 هزار و 547 نفر به مجموع 17 هزار و 660 مبتلا رسیده است.

کشور اسپانیا نیز با افزایش 2 هزار و 86 نفر به مجموع 5 هزار و 232 مبتلا رسیده است که این آمار تنها در سه روز به این شدت افزایش داشته است.

در کشورهای دیگر اروپایی نیز مانند آلمان، فرانسه، سوئیس، نروژ، سوئد، دانمارک و انگلیس روزانه بر تعداد مبتلایان و کشته‌شدگان این ویروس اضافه می‌شود.

کشور آمریکا نیز با 2 هزار و 513 مبتلا در رده هشتم کشورهای مبتلا به ویروس کرونا قرار دارد؛ از این تعداد 50 نفر در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند.

تا این لحظه 145 کشور و یک کشتی تفریحی (پرینسس) آلوده به ویروس کرونا شده‌اند.

آخرین آمار جهانی مبتلایان و بهبودیافتگان ویروس کرونا +جدول

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:24اسفند1398،کد خبر:2222781،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین