پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۶۲
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماران مغز و اعصاب که از دارو استفاده می‌کنند و تحت درمان هستند، سیستم بدنی آنها نسبت به سایر افراد در مقابل کرونا آسیب‌پذیر است بنابراین باید بسیار توصیه‌ پزشکان را در پیشگیری رعایت کنند.دکتر مصطفی اسداللهی افزود: ضعیف بودن ایمنی بدن بیماران مغز و اعصاب موضوعی است که برای پیشگیری از بیمای کرونا باید مدنظر داشت. وی ادامه داد: کم بودن قدرت مقابله با کرونا در بیماران مغز و اعصاب باید موجب رعایت دقت و احتیاط کامل و بیشتر در مواجه با این بیماری شود.

شعار سال: دکتر مصطفی اسداللهی افزود: ضعیف بودن ایمنی بدن بیماران مغز و اعصاب موضوعی است که برای پیشگیری از بیمای کرونا باید مدنظر داشت.

وی ادامه داد: کم بودن قدرت مقابله با کرونا در بیماران مغز و اعصاب باید موجب رعایت دقت و احتیاط کامل و بیشتر در مواجه با این بیماری شود.

این پزشک متخصص اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی، حفظ خونسردی و عمل به توصیه پزشکان موجب برون رفت مناسب از وضعیت موجود است.

اسداللهی تاکید کرد: اگر تماس بدنی و رفت و آمدها به خصوص در برنامه‌های گروهی کاهش یاید نقش مهمی در پیشگیری دارد.

وی بیان کرد: بهترین و امن‌ترین مکان برای مقابله با کرونا منزل است که رعایت آن باید بنحو مناسب اجرا شود.

متخصص مغز و اعصاب گفت: باید از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کرد و با احساس آرامش به دنبال شکست دادن کرونا بود.

اسداللهی گفت: کسانی که به استان‌های آلوده به این ویروس سفر داشته‌اند باید حتما به پزشک مراجعه و معاینه شوند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد اعلام کرد که از ابتدای شیوع این بیماری در استان تاکنون، هزار و ۶۰۱ نفر با علایم تنفسی در بیمارستان‌ها بستری شدند که از این تعداد ۳۴۴ نفر بهبود یافتند و ترخیص شدند.

ابراهیم سلمانی افزود: در این مدت ابتلای ١٧١ نفر در استان مثبت گزارش شد و امروز جواب آزمایش ٦٦ نفر دریافت شد که از این تعداد ٢١ نفر مثبت بود.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار 23 اسفند    98، کد خبر:   492200، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین