پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷
علیرضا رزم‌حسینی نخستین استانداری بود که وضعیت قرمز اعلام کرد و خراسان رضوی نه‌ تنها وارد وضعیت قرمز شد، بلکه شهر مشهد نیز به پیشنهاد شهردار مشهد و موافقت استاندار برای دو روز تعطیل شد.

شعار سال: مسئولان و مدیران مشهدی از روزهای ابتدایی خود به‌طور مستقیم در میدان مبارزه با کرونا حضور داشته‌اند و دو تن از آنان یعنی شهردار و دادستان مشهد به این بیماری مبتلا شده‌اند.                      

شهردار مشهد که از حدود سه هفته پیش به کرونا مبتلا شده بود، حالا بهبود یافته و دادستان مرکز خراسان رضوی نیز یک هفته‌ای است پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا تحت مراقبت است.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد که علائم خفیفی از این بیماری داشته و بیماری او پیشرفت نکرده بود، توانسته در مبارزه با این ویروس بر کرونا غلبه کند و وضعیت محمدحسین درودی دادستان مشهد نیز به‌دلیل اینکه بیماری زمینه‌‌ای ندارد، رو به بهبود است.

علیرضا رزم‌حسینی نخستین استانداری بود که وضعیت قرمز اعلام کرد و خراسان رضوی نه‌ تنها وارد وضعیت قرمز ، بلکه شهر مشهد نیز به پیشنهاد شهردار مشهد و موافقت استاندار برای دو روز تعطیل شد.

طبیعی است مسؤولانی که در خط مقدم برنامه‌ریزی و میدان مبارزه با ویروس کرونا هستند بیش از سایر شهروندان در معرض ابتلا به ویروس هستند اما شاید این صحبت کلایی، شهردار مشهد مهمترین جمله این روزهای مشهد باشد: «سفر به مشهد در نوروز، فاجعه به‌ بار می‌آورد.»

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 23اسفند1398 ، کدخبر: 965540: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین