پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
شورای وزیران عربستان اعتراض خود را نسبت به الکترونیکی شدن فرایند ورود و خروج گردشگران سعودی به ایران اعلام کرد.کابینه عربستان که به ریاست پادشاه این کشور تشکیل جلسه داده بود، اقدام ایران در تسهیل ورود گردشگران از جمله اتباع عربستان و حذف درج مهر در گذرنامه را غیرمسئولانه توصیف کرد.به زعم کابینه عربستان، جمهوری اسلامی ایران با این اقدام خود مانع مشخص شدن حضور اتباع این کشور در ایران شده و مسئول اصلی شیوع بیماری کرونا در منطقه محسوب می‌شود.

شعار سال: کابینه عربستان که به ریاست پادشاه این کشور تشکیل جلسه داده بود، اقدام ایران در تسهیل ورود گردشگران از جمله اتباع عربستان و حذف درج مهر در گذرنامه را غیرمسئولانه توصیف کرد.

به زعم کابینه عربستان، جمهوری اسلامی ایران با این اقدام خود مانع مشخص شدن حضور اتباع این کشور در ایران شده و مسئول اصلی شیوع بیماری کرونا در منطقه محسوب می‌شود.

گفتنی است دولت سعودی سال‌هاست اتباع خود را که به ایران مسافرت می‌کنند تحت تعقیب و بازجویی امنیتی قرار می‌دهد و این مساله ربطی به شیوع کرونا ندارد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار 23  اسفند    98، کد خبر:   393086، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین