پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به شناسایی مخفیگاه چند قاچاقچی و قاتل فراری در تهران گفت: قاتل فراری در عملیات تعقیب و گریز و پس از حمله به ماموران انتظامی به ضرب گلوله از پا درآمد.



شعارسال : سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: «الف . خ ' با بیش از 12 فقره سابقه کیفری صبح دیروز پس از درگیری با ماموران انتظامی سبزوار در تهران کشته شد.

وی با بیان اینکه فرد مزبور در آخرین اقدام خود مبادرت به قتل یکی از شهروندان سبزوار کرده بود اظهار کرد: عملیات دستگیری این فرد و اعضای باند چهار نفره وی پس از بررسی پرونده شرارت های آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی گفت: در این ارتباط تمام نقاط اختفا، پاتوق ها و افراد مرتبط با آنها شناسایی و مورد کنترل و مراقبت قرار گرفت و با تحقیقات میدانی و کسب اطلاع از مخبران محلی مطلع شدیم که فرد مزبور برای اختفا و فرار از دست ماموران به محلی در شهر تهران گریخته است که با نیابت قضایی، گروهی متشکل از زبده ترین ماموران انتظامی سبزوار برای دستگیری وی به تهران اعزام شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه عملیات دستگیری این فرد 10 روز به طول انجامید افزود: این قاتل و شرور فراری کاملا حرفه ای بود به طوری که برای ارتباط با همدستان خود از 12 خط تلفن همراه استفاده و به طور مداوم محل اختفای خود را تغییر می داد.

سرهنگ هاشمی اظهار کرد: طی عملیات تعقیب و گریز در شهرستان تهران، متهمان که قصد فرار با خودرو سواری پراید را داشتند توسط ماموران متوقف شده و با سلاح سرد به سوی ماموران حمله ور شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات سه تن از متهمان به ضرب گلوله ماموران انتظامی کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه هر چهار متهم دارای سابقه کیفری و قضایی با بیش از 10 فقره هستند افزود: پس از انجام این عملیات بازار شایعات توسط عده ای داغ شد و برخی رسانه ها نیز با سیاه نمایی قصد انحراف عملیات پلیس را دنبال کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار اخبار اعلام شده از سوی برخی رسانه ها مبنی بر بازداشت ماموران انتظامی سبزوار در تهران را کذب دانست و گفت: دادستانی و فرمانده انتظامی کشور از ماموران این عملیات تقدیر کرده و آنها در حمایت کامل هستند.

وی اظهار کرد: فهرستی از افراد سابقه دار شهرستان تهیه شده و از آنها خواسته شده است که با توبه به اجتماع بازگردند، در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد. سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت اتفاقیه ، تاریخ انتشار سه شنبه 05 آبان 1394 : www.etefaghyeh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین