پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۱۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
مهدی رضوی‌کیا مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: توقف موقت حضور زائر در حرم بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کروناست و بازگشایی حرم در پنجم فروردین صحت ندارد و زمان بازگشایی نیز هنوز مشخص نیست.

شعار سال:مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: توقف موقت حضور زائر در حرم بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کروناست و بازگشایی حرم در پنجم فروردین صحت ندارد و زمان بازگشایی نیز هنوز مشخص نیست.

 مهدی رضوی‌کیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام توقف موقت حضور زائران در حرم رضوی تا پنجم فروردین‌ماه در برخی خبرها و صحت این تاریخ و آخرین وضعیت محدودیت ایجاد شده، اظهار کرد: اعلام بازگشایی حرم بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا خواهد بود و تاکنون در این باره ابلاغیه‌ای دریافت نشده است.

وی افزود: توقف موقت حضور زائر در حرم بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کروناست و بازگشایی حرم از پنجم فروردین صحت ندارد و زمان بازگشایی نیز هنوز مشخص نیست.

پیش از این، در پی ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت و درمان، آستان‌های مقدس کشور «توقف موقت» حضور زائران در حرم‌های مطهر را از روز سه‌شنبه؛ ۲۷ اسفندماه ۹۸ اعلام کردند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:5فروردین1399،کد خبر:538079،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
یه عده تندرو باز به فکر گرفتار کردن مردمن باید مسئولان خیلی جدی جلوگیری کنن از این اقدامات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین