پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۷۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
محمدعلی وکیلی در جمع خبرنگاران‌ با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر عدم برگزاری جلسات علنی مجلس، توضیح داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، بنای هیات رئیسه بر این بود که جلسات علنی و حضوری برگزار شود، اما در عین حال مرجعی به نام ستاد ملی مبارزه با کرونا وجود دارد و باید به تصمیمات و تشخیص های پزشکی این ستاد احترام گذاشت و آن را عملی کرد.

شعار سال:محمدعلی وکیلی در جمع خبرنگاران‌ با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر عدم برگزاری جلسات علنی مجلس، توضیح داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، بنای هیات رئیسه بر این بود که جلسات علنی و حضوری برگزار شود، اما در عین حال مرجعی به نام ستاد ملی مبارزه با کرونا وجود دارد و باید به تصمیمات و تشخیص های پزشکی این ستاد احترام گذاشت و آن را عملی کرد. 

نماینده مرم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: از این رو وقتی دو بار تصمیم به برگزاری جلسه علنی و حضوری گرفته شد با مخالفت رسمی وزیر بهداشت رو به رو شدیم، بنابراین نمی توان گفت فرار از مسئولیت وجود داشته، بلکه احترام به تشخیص پزشکی مقامات بوده است و در جامعه قانونمند این حداقل وظیفه ای است که در مقابل مراجع قانونی باید رعایت شود.  

وی بیان داشت: در چند مرحله اقدام به برگزاری جلسات با فناوری دیجیتالی دوسویه شد اما برخی نمایندگان به هر دلیل آنلاین نشدند و در جلسه دیجیتالی دوسویه که برگزار شد نصاب حاصل نشد. 

این نماینده مجلس اظهار داشت: در همان جلسه دیجیتالی تصمیم گرفته شد با رعایت پروتکل های بهداشتی جلساتی را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده داشته باشیم تا به انتظار برخی از همکاران پاسخ داده شود .  

وکیلی به دلایل به حدنصاب نرسیدن جلسات مجازی پرداخت و گفت: اولا برخی از نمایندگان به اینترنت متصل نشدند و مجموعه ای از مشکلات دست به دست هم داد تا ما به لحاظ عددی به نصاب لازم برای اینکه جلسه را به صورت دیجیتالی اداره کنیم و اطمینان حاصل شود که برای رای گیری ها و تصمیم گیری های کلان را داریم، فراهم نشد؛ این عوامل دست به دست هم داد تا تصمیم گرفته شود هفته آینده نشستی علنی و حضوری داشته باشیم. 

این عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: البته آخرین جلسه دیجیتالی ما نزدیک به حدنصاب بود و پیش بینی می کنیم اگر بخواهیم جلسه دیجیتالی دیگری داشته باشیم، حتما به نصاب لازم دست پیدا می کنیم، اما با توجه به نظر و تصمیم هیئت رییسه تصمیم گرفته شد که هفته آینده دو روز صحن علنی برگزار شود.

شعارسال،با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ 14 فروردین 1399، کدخبر:13990114000287 ،www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
اصن چرا مجلسی که تو 4 سال هیچ کار مفید نکرده باید تشگیل جلسه بده حالا حضوری یا آنلاین فرق نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین