پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
عادل عالیشان سرپرست هیات کشتی استان مازندران گفت: ان‌شاءالله در اولین فرصت فعالیت‌های ورزشی با مجوز ستاد پیشگیری و مبارزه با شیوع یروس کرونا دوباره از سرگرفته خواهد شد.

شعار سال:سرپرست هیات کشتی استان مازندران گفت: ان‌شاءالله در اولین فرصت فعالیت‌های ورزشی با مجوز ستاد پیشگیری و مبارزه با شیوع یروس کرونا دوباره از سرگرفته خواهد شد.

عادل عالیشان، سرپرست هیات کشتی استان مازندران، درخصوص تعطیلی باشگاه‌های کشتی این استان که مهد کشتی کشور است، گفت: حکم سرپرستی من در اسفندماه سال گذشته صادر شد که تقریبا اوایل شیوع ویروس کرونا در ایران بود. من معاون توسعه ورزش قهرمانی استان هم هستم، به همین دلیل بلافاصله به تمام باشگاه‌های وابسته به اداره کل ورزش سطح استان دستور دادیم براساس تصمیم‌گیری ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و مقام عالی وزارت، تعطیل باشند.

وی افزود: یک روز بعد تمام اماکن ورزشی که متعلق به دیگر دستگاه‌های اجرایی است، اعم از استخرها، مجموعه‌های روز باز و سرپوشیده، نیز تعطیل شدند. همچنین فعالیت تمامی باشگاه‌های خصوص طبق یک دستورالعمل کتبی که به ادارات و هیات‌های شهرستان‌ها صادر کردیم، تعلیق شد.

عالیشان اظهار داشت: این روند همچنان ادامه دارد، چون سلامت ورزشکارها برای ما خیلی مهم است. تا اواسط اسفند ماه مسابقات فوتبال در لیگ‌های مختلف برگزار می‌شد که درخواست لغو این رقابت‌ها را کردیم و خوشبختانه این بازی‌ها که ما نمایندگان زیادی در آن‌ها داریم، لغو شدند. سال‌های کشتی نیز از این قائده مستثنی نبوده و تمام فعالیت‌های ورزش مرتبط با این رشته هم تعطیل شده است.

سرپرست هیات کشتی استان مازندران در پایان گفت: آن دسته از ورزشکارانی که آماتور بودند، به صورت انفرادی در منازل خود، تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند. اما هیچ تمرینی به صورت گروهی نداشتند و در این زمینه کاملا با ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا کشور هماهنگ هستیم. تمرینات ملی‌پوشان که تحت حمایت فدراسیون‌ها هستند، زیر نظر ما نیستند. ان‌شاءالله در اولین فرصت فعالیت‌های ورزشی با مجوز این ستاد دوباره از سرگرفته خواهد شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:18فروردین1399،کد خبر: 984690،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین