پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
با وجود بی توجهی سازمان لیگ به درخواست اعضای هیات رئیسه خود و تیم‌های لیگ برتر برای برای لغو رقابت‌ها و انداختن توپ به زمین ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اکنون دکتر کیانوش جهانپور در آخرین اظهارات خود از اصرار سازمان لیگ برای برگزاری رقابت‌ها برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا گفت.

شعار سال:با وجود بی توجهی سازمان لیگ به درخواست اعضای هیات رئیسه خود و تیم‌های لیگ برتر برای برای لغو رقابت‌ها و انداختن توپ به زمین ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اکنون دکتر کیانوش جهانپور در آخرین اظهارات خود از اصرار سازمان لیگ برای برگزاری رقابت‌ها برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا گفت.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می‌گوید: نظر ما روی لغو مسابقات بود اما مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قبول نکردند و اصرار داشتند که می‌شود بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کرد. به همین دلیل فعلا شرایط به همین منوال است اما در جلسه ستاد ملی قرار است درباره این مساله مهم تصمیم‌گیری شود. یعنی قرار شده فعلا بدون تماشاگر باشد تا ابلاغیه‌های جدید را در این خصوص صادر کنیم. اگر از ما می‌پرسید بهتر است بازی‌ها لغو شوند.

* همراهی وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال

نهادهای متوالی در ورزش از جمله وزارت ورزش که از چندی پیش ستاد مقابله با کرونا در ورزش را تشکیل داده است، بعد از اتفاقاتی که در روزهای اول رخ داد و مصوبه نخست خود مبنی بر لغو مسابقات را به برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران تغییر داد، تاکنون با سازمان لیگ فوتبال همراهی کرده است.

* چه کسی مسئولیت شیوع بیماری را می‌پذیرد؟

در حالی که همه مسئولان و متخصصان بهداشتی کشور تاکید دارند که در شرایط کنونی باید مسابقات به علت شیوع کرونا لغو شود، سازمان لیگ که سررشته‌ای در این قبیل امور ندارد، اصرار دارد بازی‌ها برگزار شوند و مشکلی برای بازیکنی به وجود نمی‌آید اما اگر بازیکنی به این بیماری مبتلا شود، آیا این سازمان سینه ستبر می‌کند و می‌پذیرد که برنامه ریزی آنها موجب این اتفاق شده است یا خیر؟

هر چقدر هم مسابقات لیگ برتر فشرده باشد، هیچ توجیهی در برگزاری بازی‌ها در شرایطی که وزیر بهداشت در هفته پیش رو به همه هشدار داده است، وجود ندارد و باید سلامتی همه عوامل مسابقات لیگ برتر را در نظر گرفت.

عجیب‌تر این است که ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجازه داده سازمان لیگ هر طور که می‌خواهد مسابقات را برگزار کند و سلامتی عوامل برگزاری مسابقات که بالغ بر ۲۰۰ نفر می‌شود، به خطر بیفتد.

اما اکنون با گذشت چندین هفته از این ماجرا ،فدراسیون فوتبال گفته برای ادامه مسابقات لیگ مجوز وزارت بهداشت لازم است؛ موضوعی که سوژه کارتون محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.

توپ کرونایی فدراسیون در زمین وزارت بهداشت!

توپ کرونایی فدراسیون در زمین وزارت بهداشت!

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین،تاریخ انتشار:25فروردین1399،کد خبر: 1376387،www.khabaronline.ir

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:11اسفند1398،کد خبر: 98121108635،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین