پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
مهدی علی نژاد گفت : وزارت ورزش و جوانان از باشگاه ها ی خصوصی که در بحران کرونا آسیب دیدند ، حمایت می کند و با کمک دولت مشوق های را مصوب و اجرایی کرده است.
شعارسال:مهدی علی نژاد گفت : وزارت ورزش و جوانان از باشگاه ها ی خصوصی که در بحران کرونا آسیب دیدند ، حمایت می کند و با کمک دولت مشوق های را مصوب و اجرایی کرده است.
 
 مهدی علی نژاد کارنامه ورزش در مقابله با شیوع ویروس کرونا را در ابعاد مختلف موفقیت آمیز دانست .
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ادامه داد : شرایط امروز ما با یک ماه پیش بسیار متفاوت است چرا که ابعاد جدید این ویروس شناخته تر شده و شرایط درمان بهتر از قبل است .
 
دکتر علی نژاد گفت: وزارت ورزش و جوانان با کمک دولت و مصوبه هیات وزیران باشگاه های خصوصی را حمایت می کند و مشوق هایی را در نظر گرفته و اجرایی هم کرده است بطوریکه حق بیمه کارفرمایان و همینطور پرداخت برق و گاز باشگاه ها تاپایان اردیبهشت استمهال ( مهلت ) شده است .
 
وی تصریح کرد : در نظر داریم تا وام های کم بهره و بلاعوض را برای باشگاه های خصوصی پیگیری کنیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار: 26 فروردین    1399،کدخبر  :988534 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین