پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
دراین بین این سوال همچنان به قوت خود باقی است که این فرآورده چگونه با روی دست ماندن آن به دست دلال‌های این سه کشور رسیده است که در حال حاضر در حال خرید و فروش و سودآوری پنهان این دلالان شده است.
شعارسال: دراین بین این سوال همچنان به قوت خود باقی است که این فرآورده چگونه با روی دست ماندن آن به دست دلال‌های این سه کشور رسیده است که در حال حاضر در حال خرید و فروش و سودآوری پنهان این دلالان شده است.
 
آنطور که شنیده می‌شود بنزین ایرانی به شدت در میان دلالان عراق، پاکستان و افغانستان دست به دست می‌شود. بنزینی که با کاهش بیش از ۵۰ درصدی مصرف آن در کشور به یک محصول صادراتی پر سود برای ایران آنهم در شرایط تحریم نفت و کاهش قیمت محسوس آن بدل شده است.

دراین بین این سوال همچنان به قوت خود باقی است که این فرآورده چگونه با روی دست ماندن آن به دست دلال‌های این سه کشور رسیده است که در حال حاضر در حال خرید و فروش و سودآوری پنهان این دلالان شده است.

شاید بد نباشد مسوولان نفتی در پس حاشیه های اوپک پلاس و بهره گیری از سودهای ناشی از برگزاری این اجلاس برای خود، کمی به شفاف سازی در خصوص نحوه صادرات این فرآورده روی آورند!

ضمن آنکه نباید فراموش کرد که در صورت ادامه روند فعلی حداقل طی ماه های آینده به نظر می‌رسد باید به دنبال تغییرات اساسی در بودجه حداقل در بند الف تبصره ۱۴  آن بود.

دراین بین نباید فراموش کرد که با وجود  پیش بینی مصرف بیش از ۹۰ میلیون لیتری بنزین در هر روز سال ۹۹ از سوی مرکزپژوهش‌های مجلس در حال حاضر آنطورکه گفته می‌شود مصرف این فرآروده به کمتر از ۵۰ میلیون لیتر در روز رسیده که همین امر می‌تواند به منبع درآمدی کشور در روزهای سخت تحریم و کرونا بدل شود!
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازسایت خبری تحلیلی نفتی ها   ،تاریخ انتشار:  23 فروردین    1399،کدخبر  : 28105 ،www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین