پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از معاونین دو وزارتخانه که در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی ظرفیت های بسیار زیاد و بی بدیلی دارد و همکاری بخش صنعت با این بخش می‌تواند به شکوفایی بیشتر کشاورزی کمک شایانی کند.
شعارسال:وزیر جهاد کشاورزی گفت: همکاری بخش صنعت با بخش کشاورزی می‌تواند به شکوفایی بیشتر کشاورزی کمک شایانی کند.
 
به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از معاونین دو وزارتخانه که در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: بخش کشاورزی ظرفیت های بسیار زیاد و بی بدیلی دارد و همکاری بخش صنعت با این بخش می‌تواند به شکوفایی بیشتر کشاورزی کمک شایانی کند.
 
وی گفت: یکی از برنامه‌های در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی ایجاد یک سیستم یکپارچه اطلاعات در بخش کشاورزی است که بتوان بر اساس آن برنامه ریزی دقیق تری برای تولید و عرضه محصولات کشاورزی داشت.
 
خاوازی ادامه داد: این اطلاعات پایه خوبی برای بخش کشاورزی و صنعت و همکاری این دو وزاتخانه خواهد بود.
 
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و زنجیره تولید در بخش کشاورزی، بخش صنعت می تواند بسیار تعیین کننده باشد.
 
در این نشست، دکتر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: دو وزارتخانه دارای دغدغه های مشترک هستند و ارتباط و تعامل بیشتر با یکدیگر به طور قطع مشکلات را برطرف و به توسعه کارها در دو بخش صنعت و کشاورزی منجر خواهد شد.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری  دولت ،تاریخ انتشار:   31 فروردین    1399،کدخبر:337596 ،www.dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
0
این وزرای جدید هم که میان هربار یه وری سخنرانی الکی میرن شعار میدن فقط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین