پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
طبق قانون، پلیس راهور می تواند متناسب با تورم، اقدام به افزایش میزان جرایم کند. به راستی قضاوت شما در خصوص قانونی که در خصوص افزایش مبلغ جرایم، هوشیار بوده اما در خصوص سقف مبلغ جرایم منجر به توقیف خودرو سکوت کرده و آن را ثابت پنداشته است، چیست؟ چرا باید یک نیروی مدیریتی پلیس راهور، در شرایطی که جامعه در بحران روانی بیماری غرق است با صحبت هایی قانونی اما نابجا، بر التهاب موجود بیفزاید. منتظر پاسخگویی پلیس راهور هستیم.

شعار سال :سرهنگ محمدحسین ابراهیم پور ، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور نیروی انتظامی ، اخیرا در مصاحبه با رسانه ها ، بیان داشته که براساس تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، آن دسته از رانندگانی که مبلغ جرائم رانندگی آن ها بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد، مشمول توقیف فیزیکی و سیستمی می شوند. برابر این قانون رده های عملیاتی درون و برون شهری پلیس راهور نیروی انتظامی به محض رویت چنین خودروهایی، موظف به توقیف وسیله نقلیه در استان های کشور هستند تا این جرائم پرداخت شود.
حال چند سوال از این جناب سرهنگ عزیز و تشکیلات پلیس راهور داریم، امیدواریم همانند سایر مطالبه گری های رسانه ای گذشته بی جواب نماند. هرچند به احتمال زیاد، شاهد بی تفاوتی(شما بخوانید حساسیت پائین و رویکرد فعالیت غیر حرفه ای) و عدم پاسخگویی خواهیم بود:
الف) شماره تماس پلیس راهور برای برقراری ارتباطات شهروندی چند است؟ اگر تمایل داشته باشید به همراه شما با شماره های سایت تماس می گیریم.
ب) چرا در لایحه تقدیمی به مجلس که منجر به تصویب قانون مورد اشاره شما شده است، افزایش سنواتی میزان جرایم مبتنی بر تورم و چند شاخص دیگر پیش بینی شده ، ولی خبری از افزایش سقف جرایم پرداخت نشده منجر به توقیف خودرو نشده است؟ اسم این عمل رندانه را عدم حساسیت بگذاریم یا کم کاری و یا خدای ناکرده ..... . واقعا پلیس راهور چه جوابی به این پرسش می تواند داشته باشد.
ج) چند سال است که در طرح ترافیک فعال هستید، چرا تاکنون قادر به جریمه ساعتی و دقیقه ای افراد وارد شده به طرح ترافیک نیستید؟ جالب اینجاست که حتی استاندارد نصب دوربین ها هم که باید به تائید شما برسد، مسئله دارد. جناب سرهنگ عزیز، دوربین طرح ترافیک مجاز است که پلاک عقب را بگیرد یا پلاک جلو و یا هر دو ؟ توضیح دهید تا ما هم در جریان قرار گیریم.
د) در خصوص ایرادات پلیس راهور و انتقادات وارده ، چنانچه صلاح دانستید، حاضر به همکاری بوده و هستیم . لذا ادامه توضیحات در این خصوص شاید غیر ضروری باشد.
اما نکته محوری نگارش متن حاضر را باید در صحبت در زمان نامناسب توسط جناب سرهنگ عزیز جستجو کرد. سوال این است که آیا با توجه به فشار روانی وارده بر شهروندان ، زمان مناسبی برای طرح چنین موضوعاتی است؟ آیا فشار مالی وارده بر پلیس راهور، دلیلی بر انتقال نامناسب این فشار بر شهروندان است؟
بسیار خوشحال خواهیم شد که پلیس راهور ، پاسخگو به سوالات و مطالبات عمومی باشد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین