پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ساخت وساز در مناطق سیل زده استان در شرایط کرونایی تعطیل نشد.
شعار سال: مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان  گفت: در جریان سیلاب ابتدای سال ۹۸، خسارت زیادی به منازل روستایی و شهری وارد شد و بلافاصله پس از فروکش کردن سیلاب در استان، عملیات بازسازی و تعمیر واحد‌های آسیب دیده آغاز گردید.
او افزود: حدود ۲۱ هزار واحد مسکونی در مناطق درگیر سیلاب آسیب دیدند که باتوجه به حجم خسارت در دسته تعمیری‌ها قرار گرفتند و طی ماه‌های گذشته عملیات تعمیر آن‌ها به پایان رسید، ضمن اینکه ۵ هزار و ۶۰۰ واحد نیز نیاز به احداث مجدد داشتند که عملیات ساخت آن‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام است.
کرونا، ساخت و ساز را تعطیل نکرد
انصاریان درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا در روند احداث منازل سیل زده اظهار داشت: شیوع این ویروس و همچنین تعطیلات نوروزی سبب تعطیلی کار احداث نشد و هم اکنون عملیات ساخت منازل در حال بازگشت به حالت عادی است، ضمن اینکه بهره برداری از ۲ هزار مسکن نیز صورت گرفت.
این مقام مسئول با بیان اینکه کار احداث ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است، تصریح کرد: از این تعداد، عملیات دیوارچینی ۳ هزار و ۲۰۰ واحد به پایان رسیده، ضمن اینکه سقف ۲ هزار و ۷۰۰ واحد دیگر نیز انجام شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده و با توجه به شیوع کرونا، قرنطینه شهرها، جلوگیری از تردد بین شهر‌ها و همچنین تعطیلی مراکز تولید مصالح ساختمانی، پیش بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه امسال کار تعدادی از ستاد‌های معین تمام خواهد شد و از استان خارج می‌شوند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، کد خبر: ۷۳۳۷۹۸۰، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین