پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۷۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران از تمدید ۲ ماهه تکالیف مالیاتی مودیان در سال ۹۹ توسط شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خبر داد.

شعار سال :نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران از تمدید ۲ ماهه تکالیف مالیاتی مودیان در سال ۹۹ توسط شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خبر داد.

ابراهیم درستی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مورد حمایت و تسهیل مالیاتی از کسب و کارها در شرایط کرونا، اظهار داشت: بر اساس مصوب شورای عالی هماهنگی سران قوا موعد مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن ۹۹.۲.۱ لغایت ۹۹.۴.۳۱ بوده به مدت دو ماه و تا پایان ۳۱ شهریور تمدید شد و این تمدید شامل تمامی احکام مرتبط می باشد.

نماینده اصناف در سازمان امور مالیاتی افزود: به عنوان مثال در خصوص تسلیم اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی که طبق قانون تا ۳۱ خرداد ماه ۹۹ است به مدت دو ماه یعنی تا ۳۱ مرداد ماه ۹۹ تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی که طبق قانون ۳۱ تیرماه ۹۹ بوده نیز به مدت ۲ ماه تا ۳۱ شهریور ماه ۹۹ تمدید می گردد.

درستی تصریح کرد: بر همین اساس پیش از این اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (فصل زمستان) سال ۹۸ و دوره اول (فصل بهار) سال ۹۹ به مدت دوماه تمدید و ابلاغ شد.

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور بیان داشت: همچنین رسیدگی به اظهارنامه عملکرد ۱۳۹۷ که در جریان رسیدگی توسط ادارات امور مالیاتی میباشد نیز به مدت دو ماه تمدید شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف تهران،تاریخ انتشار:14اردیبهشت1399،کد خبر: 27027،www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین