پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
مدیرعامل پیشین استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود سعادتمند از استقلال حقوق ۱۵ میلیونی دریافت می‌کند گفت: معمولا وزیر ورزش به عنوان رییس مجمع یا می‌تواند حقوق را کسر کند یا آن را تایید کند. اگر حقوق ۱۵ میلیونی آقای سعادتمند درست باشد و آقای سلطانی فر حرفی نزند یعنی آن را قبول دارد.

شعار سال: واعظ آشتیانی در مورد اینکه سعادتمند از وزارت ورزش به استقلال مامور به کار شده است و آیا نباید حقوقش را از مبدا دریافت کند هم گفت: برای کسانی که مامور به کار می‌شوند یک قانون وجود دارد، یا این فرد حقوقش را از همان شرکت مبدا دریافت می‌کند یا دو نهاد با هم توافق می‌کنند که حقوق او را همان شرکت مقصد پرداخت کند. برای کسی هم که از بیرون می‌آید چنین قانونی صدق نمی‌کند.
مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای مدیرعامل استقلال منطقی است یا نه هم گفت: من این را بگویم وظیفه هیئت مدیره تعیین حقوق برای مدیرعامل است و آقای سعادتمند خودش حقوقش را تعیین نکرده است. معمولا در همان جلسات اول اعضای هیئت مدیره برای مدیرعامل حقوق تعیین می‌کنند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش نیوز ، کدخبر:98017 ، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1399، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین