پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
کارشناس کشتی گفت: نباید یک کشتی‌گیر به خاطر یک مدال جهانی یا المپیک تا چندین سال خودش را در تیم ملی بیمه کند. سرمایه‌های دیگر ما نیز این حق را دارند که وارد گود شوند و کشتی‌گیران المپیکی نیز می‌توانند از طریق مراحل دیگری بازهم به تیم ملی برسند.

شعار سال: نشست بررسی چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی روز گذشته با حضور قهرمانان المپیک و جهان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

این نشست با حضور عباس جدیدی و علیرضا رضایی قهرمانان المپیک و جهان در کشتی آزاد، رییس فدراسیون و مسوولان انستیتو کشتی برگزار شد.

در این جلسه طرح چرخه انتخابی تیم‌های ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مهمانان حاضر در نشست نظرات کارشناسی و فنی خود را در مورد این چرخه ارائه دادند.

علیرضا رضایی در گفتگویی با اشاره به برگزاری این جلسه و گفتگویی که بین اعضا انجام شد، گفت: جلسه بسیار خوبی بود و نکات کلی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. نکات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و دوستان فدراسیون نیز از طرح جدید برای چرخه انتخابی ملی‌پوشان دفاع کردند. چیزی که مسلم است این طرح ضرورت بسیار مهم و غیرقابل اجتناب برای کشتی دارد.

وی در ادامه افزود: این موضوع نیاز به برگزاری تعداد جلسات زیاد با حضور کارشناسان دارد، ولی کلیات طرح بسیار خوب و قابل قبول است. این انتخابی به صورت قانونمند و هدف دار است و هیچ کشتی‌گیری نمی‌تواند اعتراضی انجام دهد و حاشیه‌ای ایجاد کند. ما سابقه حضور ۸۰ ساله در میادین مختلف المپیک و بین‌المللی را داریم و باید زودتر از این‌ها چرخه انتخابی به این شکل انجام می‌شد. بسیاری از سرمایه‌های کشتی ما به این خاطر از بین رفتند.

کشتی‌گیر سابق تیم ملی خاطرنشان کرد: نباید یک کشتی‌گیر به خاطر یک مدال جهانی یا المپیک تا چندین سال خودش را در تیم ملی بیمه کند. سرمایه‌های دیگر ما نیز این حق را دارند که وارد گود شوند و کشتی‌گیران المپیکی می‌توانند از طریق مراحل دیگری بازهم به تیم ملی برسند. این مسئله با همدلی کادر فنی و فدراسیون به دست می‌آید و در این بین کارشناسان و دلسوزان کشتی نیز باید دلسوزانه از این موضوع حمایت کنند.

وی در پایان گفت: طرح جدید فدراسیون دستاورد بزرگی برای کشتی کشور است و مطالعه‌ای که بنده روی این طرح داشتم متوجه شدم که آقایان سرمربی نیز در مسائل مهم اختیار کافی و وافی را دارند و هیچ‌گونه لطمه‌ای نمی‌بینند. در حال حاضر خلا این طرح انتخابی ملی‌پوشان در کشتی ما کاملا احساس می‌شود و باید به فدراسیون فرصت دهیم تا به بهترین شکل طرح خود را اجرایی کند.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت    99، کد خبر:    999775، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین