پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۷۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران حرفه‌ای کشور و مدال‌آوران رشته‌های مختلف ورزشی در میادین جهانی و المپیک نباید دغدغه معیشتی و اشتغال داشته باشند.
شعار سال: سید حمید سجادی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از مدال آوران مازندرانی کشتی آزاد و فرنگی مازندران در مسابقات جهانی اسلو در بابلسر افزود: توجه به معیشت ورزشکاران باید به معنای واقعی در جامعه نهادینه شود و حق این دلاورمردان است که دغدغه معیشت نداشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: مشکلات اقتصادی بخشی از واقعیت ورزشکاران حرفه‌ای است که با مشورت مجلس شورای اسلامی و تلاش دولت برای گره گشایی از دغدغه‌های این عزیزان اقدام خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: مشکلات اشتغال تعدادی از مدال آوران پارالمپیک ایران با دستور صریح رییس جمهوری حل شده است و به طور قطع مشکلات اشتغال دیگر ورزشکار نام آور را حل خواهیم کرد.
سجادی تصریح کرد: حق ورزشکار حرفه‌ای و افتخار آفرین است که زیر سقفی که متعلق به خودش باشد، زندگی کند و دغدغه آینده نداشته باشد و خدمت به ورزشکاران و جامعه ورزشی را وظیفه خود می‌دانیم.
وی اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد ورزشکار مدال آور المپیکی و پارالمپیکی کشور دغدغه داشته باشند و با حمایت ملی، قدردان دلاورمردان و قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی جهان هستیم.
سجادی گفت: مازندران سرزمین دلاورمردان و قهرمانان است؛ استانی که مردمانش در رویداد‌های مختلف ورزشی و ملی افتخار آفریدند و ملت ایران قدردان تلاش و مجاهدت‌های مردم این دیار هستند.
وی با اظهار این که ورزش در مازندران با شادابی و تلاش همانی در تحرک است و باید این اقتدار و عزت آفرینی با تلاش همگانی استمرار یابد، تاکید کرد: با افتخار در آیین تجلیل از قهرمانان جهانی کشتی مازندران شرکت کرده ام، چون تجلیل از این غیورمردان را با وظیفه خود می‌دانم.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مردم شاید ظاهر این افتخار آفرینی‌ها را می‌بینند، اما این ورزشکاران آینده دار، با صلابت، با رشادت و با خودگذشتگی برای میهن افتخار افتخار آفرینی می‌کنند.
سجادی با اظهار این که ورزشکاران مدال آور همواره باید حمایت شوند و حمایت‌ها از این عزیزان باید مستمر و فراگیر باشد، خطاب به قهرمانان مازندرانی مدال آور در مسابقات اسلو گفت: به نمایندگی از مردم از شما کشتی گیران عزیز تشکر می‌کنم و موفقیت شما عزیزان در کشور شادابی و نشاط وصف ناشدنی ایجاد کرده است.
وی افزود: پیروزی کشتی گیران ایرانی در اسلو، اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان یادآوری کرد و شما عزیزان با برنامه ریزی بعد از المپیک و با حرفه‌ای گری، در مسابقات قهرمانی کشتی جهان افتخار آفرینی کردید.

آمادگی برای المپیک ۲۰۲۴
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: المپیک ۲۰۲۴ را پیش رو داریم و برای حضوری مقتدر در این رویداد باید از اکنون تلاش‌ها را دوچندان کنیم.
وی افزود: اسطوره سازی یکی از رویکرد‌های مهم برای قهرمان پروری است و برگزاری تجلیل‌های از این دست نیازمند ثبت در تاریخ و مستندسازی است.
سجادی گفت: با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی، دشورای‌های ورزش حرفه‌ای را ورزشکاران باید پشت سر بگذراند و وزارت ورزش و جوانان در کنار این ورزشکاران است.

مراسم تجلیل از کشتی گیران مازندرانی مدال آور در مسابقات اسلو با حضور جمعی از مسئولان استانی از جمله نماینده، ولی فقیه در استان، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان ورزش بویژه رشته کشتی در حال برگزاری است.

در این مراسم همچنین قرار است از خانواده سردار شهید حسن فقیهی جویباری که به عنوان یکی از شهدای ورزشکار شاخص کشور مطرح است، چهار مربی مازندرانی حاضر در رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ به نام‌های حامد میرعمادیان، اباذر اسلامی، بهنام احسانپور و امید عالی تبار و هشت مربی سازنده این کشتی گیران هم تجلیل شود.

کشتی گیران مازندرانی در مسابقات جهانی اسلو ۶ مدال از هفت مدال کاروان ایران را کسب کردند. سه تن از کشتی گیران مازندرانی شامل حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در این مسابقات مدال طلا گرفتند، دو نفر هم شامل محمد نخودی لاریمی و امیرمحمد یزدانی به مدال نقره رسیدند و مجتبی گلیج هم صاحب مدال برنز شد.

در مجموع از ۱۰ کشتی‌گیر تیم ملی اعزامی کشتی آزاد به اسلو، هشت آزادکار اهل مازندران بودند. علاوه بر این هشت کشتی‌گیر، سه مربی یعنی مصطفی میرعمادیان و اباذر اسلامی و بهنام احسانپور نیز به عنوان اعضای کادر فنی همراه با کاروان تیم ملی به نروژ رفتند.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ هم مازندران سه نماینده به نام‌های سجاد عباس پور، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی و یک مربی به نام امید عالی تبار داشت. کشتی گیران فرنگی کار مازندرانی هم در این رقابت خوش درخشیدند و ۲ مدال طلا توسط محمدهادی ساروی و علی اکبر ساروی سهم مازندران از مدال‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۱ بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۵۰۶۶۶۲، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
نباید دغدغه داشته باشند ولی هر کدوم به نحوی مشکل دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
برای اینکه دغدغه معیشتی نداشته باشن چه کارایی میخواین براشون انجام بدین؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین