پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
علیرضا دبیر در خصوص حواشی بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی آذربایجان گفت: ما ۵ بازنده در فینال داشتیم؛ وقتی باخته و بخندند، به آن‌ها نمی‌گویند بی‌غیرت چرا باختی و می‌خندی؟! چیزی گیر نمی‌آورد و این‌ها را بهانه می‌کنند، چه‌قدر بدبخت شدیم که باید برای یک خبرنگار مجازی که منافق هم هست، توضیح بدهیم. بچه‌هایی که ورزش می‌کنند را نباید وارد این فضا‌ها کرد، آن‌ها وظیفه دارند پرچم را بالا ببرند. پاک‌تر و سالم‌تر از این بچه‌های فرنگی نداریم، آن‌ها زندگی‌شان را گذاشته‌اند.

شعار سال: مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ باکو، امروز از ساعت ۱۱:۳۰ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: بچه‌های ما در جام جهانی کار بزرگی کرده و تیم اول و دوم دنیا با نفرات کامل را با شایستگی شکست دادند. بعضی وقت‌ها داوری تاثیرگذار بود و با یک اخطار در فرنگی، نتیجه عوض می‌شد. به یکی، ۲ تا از بچه‌های ما ظلم شد و می‌توانستیم ۷ بر ۳ هم ببریم. به بچه‌ها می‌گفتم فرنگی ما دیگر حق بازگشت به عقب را ندارد و باید محکم‌تر بیاید جلو.

وی با اشاره به اینکه می‌توانستیم در صربستان هم نتیجه خوبی بگیریم عنوان کرد: در مسابقات جهانی صربستان هم بد آوردیم و محسن‌نژاد از همین حریف خود ۹ بر یک جلو بود. ما قهرمان دنیا هستیم و بچه‌های ما کار بسیار بزرگی کردند. من در مراسمی گفتم ما باید ببازیم، چون برای برد در فینال خودمان را آماده نکرده بودیم، اما بچه‌ها با توانایی‌های خودشان قهرمان شدند. حسن رنگرز دقیق پیش‌بینی کرد ترکیه و آذربایجان را ۶ بر ۴ و ۵ بر ۵ ببریم که همین هم شد.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: من در فضای مجازی نیستم، باید ببینیم دنیای واقعی چه می‌گوید. فقط هم کار می‌کنم و ۹ شب می‌خوابم که ۴ یا ۵ صبح بیدار شوم. باید ببینیم خدا چه دوست دارد، کاری نمی‌کنم او ناراحت شود، اما بعد متوجه شدم که کشتی‌گیران روی سکو شادی نکرده‌اند. برای مردم می‌گویم با ادبیات کشتی؛ برای کشتی‌گیر زشت است وقتی دوم شده، بخندد. وقتی یکی در فینال شکست خورده و شادی کند، بد است. من ۳ نقره جهانی گرفته‌ام و تا ۶ ماه بعدش نمی‌شد با ۱۰ من عسل هم مرا بخوری! فوتبال، والیبال و بسکتبال تیمی است، اما کشتی انفرادی است.

وی در پایان در خصوص حواشی بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی آذربایجان گفت: ما ۵ بازنده در فینال داشتیم؛ وقتی باخته و بخندند، به آن‌ها نمی‌گویند بی‌غیرت چرا باختی و می‌خندی؟! چیزی گیر نمی‌آورد و این‌ها را بهانه می‌کنند، چه‌قدر بدبخت شدیم که باید برای یک خبرنگار مجازی که منافق هم هست، توضیح بدهیم. بچه‌هایی که ورزش می‌کنند را نباید وارد این فضا‌ها کرد، آن‌ها وظیفه دارند پرچم را بالا ببرند. پاک‌تر و سالم‌تر از این بچه‌های فرنگی نداریم، آن‌ها زندگی‌شان را گذاشته‌اند.

به دلیل باخت پنج کشتی گیر در مسابقات، تیم شادی نکردی، حاشیه برایمان نسازید
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صاحب خبران، تاریخ انتشار:۲۲ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۷۱۰۶۶۸۸، sahebkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین