پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۲۷۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اولویت‌های این مجموعه برای تولیدکنندگان حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: رویکرد ما حمایت از تولید داخلی و فعالیت در جهت افزایش صادرات کالاهای داخلی به کشورهای هدف است.

شعارسال: ولی آذروش ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح واگذاری فاز اول منطقه ویژه اقتصادی سهلان، با اشاره به هدف افزایش صادرات غیرنفتی از کشور اظهار داشت: همه ما به دنبال یک برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، فراهم کردن ایجاد بسترهای مناسب در جهت توسعه صادرات، افزایش تولید داخلی و در نهایت افزایش صادرات غیر نفتی هستیم.

وی اضافه کرد: با استفاده از تسهیلات ترانزیتی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، امیدواریم بتوانیم در راستای رشد و افزایش آمار اشتغال قدم‌های بلندی را برداریم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به اولویت‌های این مجموعه برای تولیدکنندگان حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور و منطقه، خاطرنشان کرد: برای فاز اول منطقه ویژه اقتصادی سهلان، 247 هکتار در نظر گرفته شده که 100 هکتار آن با متراژهای گوناگون و با امکانات آب، برق، گاز و اینترنت، آماده واگذاری هستند.

وی افزود: رویکرد ما، حمایت از تولید داخلی و فعالیت در جهت افزایش صادرات کالاهای داخلی به کشورهای هدف است.

آذروش، با اشاره به آمادگی بسترهای مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی سهلان، یادآور شد: با دستور مدیرکل گمرک کشور و هماهنگی‌ گمرکات استان با گمرک کشور، خدمات و تسهیلات ویژه ای برای سرمایه‌گذاران انبارهای عمومی سهلان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها و بستر مورد نیاز در زمین‌ها آماده شده و امیدواریم با حضور فعالان و سرمایه گذاران در این مجموعه، شاهد رونق بیش از پیش این مجموعه باشیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با ابراز امیدواری برای حضور تولید کنندگان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: مشتری‌مداری و جذب سرمایه‌گذار، از اولویت‌های اصلی ما است که برای تحقق آن، تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

وی با استناد به قانون مناطق ویژه اقتصادی، افزود: کسب و کار در این مناطق از مزایای خاصی از جمله امکان واگذاری و اجاره زمین و انبار به متقاضیان سرمایه گذاری در منطقه، تضمین سرمایه های خارجی و صدور قبض انبار تفکیکی و گواهی مبدا جهت کالاهای وارداتی و صادراتی برخوردار می‌شوند.

آذروش با اشاره به اینکه آذربایجان به عنوان دروازه اروپا شناخته می‌شود، گفت: ، همجواری مرزی و نزدیکی با کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، نخجوان، ارمنستان، عراق و اقلیم کردستان عراق، از امتیازات خاص صادراتی این منطقه به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: امیدواریم با کلید خوردن صنعت انبارداری در این منطقه، شاهد اقدامات مثبت و قابل قبولی در حوزه صادرات و واردات برای بخش‌های صنعتی و تجاری کشور باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11شهریور1395، کدخبر: 1175578: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین