پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران تعداد کل جایگاه‌های سوخت سی ان جی در کشور را ۶ هزار و ۵۰۰ باب اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ باب جایگاه تک سکوی CNG و سوخت مایع به جایگاه‌های سوخت تهران اضافه می‌شود.

شعار سال: "کرامت ویس کرمی"، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران،  در خصوص نیاز کل کشور به ویژه کلان‌شهرها به جایگاه سوخت سی ان جی اظهار کرد: پراکندگی ۶ هزار و ۵۰۰ باب جایگاه‌ سی ان جی و سوخت مایع با توجه به میزان مصرف در هر شهر و استانی متفاوت است.

او در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد جایگاه سوخت سی ان جی برای تحقق هدف افزایش استفاده از گاز و کاهش استفاده از بنزین مناسب است، گفت: در کلان‌شهرهایی مثل تهران نیاز به افزایش تعداد جایگاه‌ها داریم اما شهرستان‌های اطراف تهران از این نظر تکمیل بوده و نیاز بیشتری ندارند.

ویس کرمی خاطر نشان کرد: کار مطالعاتی و برنامه ریزی در حال انجام است تا شهرها و کلان‌شهرهایی که نیاز به جایگاه سوخت دارند شناسایی کرده و نسبت به احداث آن‌ها اقدام کنیم.

او ادامه داد: برای مثال کلانشهری مثل تهران ۲۰۰ باب جایگاه سوخت سی ان جی دارد و بازهم نیاز به افزایش دارد که پیش بینی شده اضافه کنیم و پیش بینی شده، حداقل ۱۰۰ جایگاه تک سکو به جایگاه‌های کلانشهر تهران اضافه شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص موانع و یا ضروریات مورد نیاز برای افزایش تعداد جایگاه‌های سوخت بیان کرد: زمین مورد نیاز برای احداث جایگاه‌های سوخت باید حتما در حوزه شهری باشد و مالک زمین‌ها شهرداری آن را اختصاص دهد.

او افزود: تایید دستگاه‌های ذیربط مثل محیط زیست نیاز است و باید حتما بررسی‌های زیست محیطی بر روی آن‌ زمین‌ها انجام گیرد.

ویس کرمی ادامه داد: جایگاه مورد نظر باید حتما استانداردهای فنی و ایمنی به ویژه زیست محیطی را داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با این تعدادی که احداث شده و تعداد دیگری هم که در حال احداث است، می‌توانیم در آینده شاهد احداث ۱۰۰باب جایگاه تک سکوی سوخت در تهران باشیم.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص میزان صرفه‌جویی در مصرف بنزین با طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها توضیح داد: اگر تبدیل ناوگان ۱میلیون و ۴۶۰ هزار خودروی عمومی محقق شود، ۱۲ میلیون متر مکعب به مصرف سی ان جی اضافه شده و در حقیقت ۱۲ میلیون لیتر از مصرف بنزین کاسته می‌شود.

گفتنی است؛ سامانه ثبت نام دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی بطور رایگان، با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی رونمایی و اجرای آن آغاز شد که هدف اصلی این طرح عدم تاثیر گذاری افزایش قیمت بنزین بر هزینه حمل و نقل کالاها و در نتیجه عدم افزایش قیمت کالایی است.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:25اردیبهشت1399،کد خبر: 1001902،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
با این وضعیت قیمت بنزین و افزایش قیمت ها ضرورت دوگانه سوز کردن خودروها به شدت احساس میشه چون با وضعیت درآمدی مردم هزینه بنزین خیلی زیاد میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین