پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
استاندار کرمان با تاکید بر نظارت بر نانوایی‌ها برای تولید نان سالم، خواستار اجرای طرح جامع نان سالم در استان شد.
شعارسال:استاندار کرمان با تاکید بر نظارت بر نانوایی‌ها برای تولید نان سالم، خواستار اجرای طرح جامع نان سالم در استان شد و گفت: «دستگاه‌های نظارتی از انبارهای نانوایی و روند تهیه‌ی نان، بازدید انجام دهند تا مطمئن باشیم شرایط نان سالم رعایت می‌شود».
 
محمدجواد فدائی در کارگروه ساماندهی گندم و آرد استان، خواستار اجرای طرح جامع نان استان شد و بیان کرد: «هنوز در بسیاری از خانواده‌ها، نان به عنوان غذای اصلی محسوب می‌شود و موظف هستیم به لحاظ ضوابط شرعی، بهداشتی و کیفیتی نان، نظارت کامل از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد».
 
وی از ادارات صمت، غله و تعزیزات درخواست کرد تا با نظارت‌های مستمر و سرزده از شرایط نانوایی‌ها و روند تهیه‌ی نان سالم به صورت کامل مطمئن شوند و برخورد لازم با متخلفان نیز صورت گیرد.
 
استاندار کرمان نظارت در نانوایی‌های سنتی را دارای اهمیت بیشتر دانست و گفت: «دستگاه‌های نظارتی از انبارهای نانوایی و روند تهیه‌ی نان، بازدید انجام دهند تا مطمئن باشیم شرایط نان سالم رعایت می‌شود».
 
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا   ،تاریخ انتشار:  29 اردیبهشت   1399،کدخبر: 1003637 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین