پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: واردات کامیون‌های کارکرده اقتصادی نبوده و به صلاح کشور نیست.

شعار سال: «احمد نعمت‌بخش» افزود: مطابق بندی از قانون برنامه پنجم توسعه کشور، شرکت‌های حمل‌و نقلی می‌توانند به منظور نوسازی ناوگان خود خودرو‌های کامل تا سه سال کارکرد را وارد کنند.
به گفته این مقام صنفی، کامیون‌های کارکرده در اتحادیه اروپا خودمالک نیستند، بلکه در اختیار و مالکیت شرکت‌های حمل ونقلی هستند که به صورت سه شیفته از آن‌ها کار کشیده می‌شود.
نعمت‌بخش ادامه‌داد: به همین دلیل، این خودرو‌ها پیمایش بالایی داشته، قطعات یدکی آن‌ها نیازمند تعویض بوده و در مجموع خرید آن‌ها به صرفه نیست.
وی اضافه‌کرد: علاوه بر این، این خودرو‌ها باید از خدمات پس از فروش برخوردار بوده و تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران را اخذ کنند، اما ثابت کردن و اخذ همین استاندارد‌ها برای مالکان خودرو‌ها بسیار هزینه‌بر خواهد بود.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای فعالیت‌های متنوع خود برای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه، در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و براساس ماده (۳۰) قانون احکام دائمی برنامه کشور از تاریخ سوم خرداد امسال از متقاضیان ورود خودرو‌های سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان ثبت‌نام کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، کد خبر:83793017، تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1399، www.irna.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
دست دوم بخوایم بیاریم با این دلال هایی که ما داریم فقظ از کارافتناده ترین ها رو میارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین