پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری آذربایجان شرقی از تشکیل کارگروه تخصصی موسیقی جوان در حوزه هنری آذربایجان شرقی خبر داد. وی بیان داشت که ارائه اطلاعات به روز در زمینه موسیقی ایرانی و جهانی، نقد و تحلیل آثار موسیقی ایرانی و کلاسیک جهانی و تولید آثار از خوانندگان و نوازندگان جوان ،از اهداف تشکیل کارگروه تخصصی موسیقی جوان است .
شعارسال: سید محمد حسین بلاغی با اعلام این خبر گفت: کارگروه تخصصی موسیقی جوان به صورت دو هفته یکبار در روزهای یکشنبه از ساعت 16 الی 19 در محل سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار می گردد.

وی استعداد یابی فعالان جوان در عرصه موسیقی و حمایت از جوانان مستعد در زمینه موسیقی را از جمله اهداف برگزاری کارگروه فوق عنوان کرد.

بلاغی ادامه داد: ارائه اطلاعات به روز در زمینه موسیقی ایرانی و جهانی، نقد و تحلیل آثار موسیقی ایرانی و کلاسیک جهانی و تولید آثار از خوانندگان و نوازندگان جوان را از دیگر اهداف تشکیل کارگروه تخصصی موسیقی جوان برشمرد.

وی تصریح کرد: کارگروه تخصصی موسیقی جوان استثنائا دوشنبه 15 شهریور ماه سال جاری راس ساعت 16 در محل حوزه هنری استان تشکیل خواهد شد و حضور برای عمومی علاقمندان آزاد است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر، تاریخ انتشار: یکشنبه 14 شهریور 1395 ، کد خبر: 56851، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
بالاخره ما تکلیف مان را با موسیقی و وضعیت شرعی آن نفهمیدیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین