پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، گفت: متأسفانه بعد از اینکه کرونا وارد کشور شد برخی از مجموعه‌ها معتادین را به دلیل اینکه نگران بودند درگیر کرونا شوند بیرون کردند.

شعار سال: سردار محمدرضا یزدی با اشاره به اقدامات سپاه در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهری که به دلیل کرونا پذیرش نشده بودند، اظهار کرد: درباره بحث جمع‌آوری معتادین متجاهر متأسفانه بعد از اینکه کرونا وارد کشور شد برخی از مجموعه‌ها معتادین را به دلیل اینکه نگران بودند درگیر کرونا شوند بیرون کردند و در سطح شهر تهران تعداد زیادی معتاد متجاهر مشاهده کردیم.
وی افزود: اردوگاهی برای جمع‌آوری مجدد این معتادان ساخته شد و آن معتادین متجاهری که بعد از جمع آوری، تست کرونای آن‌ها مثبت بود در این مرکز نگهداری می‌شوند.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا سپاه برای نگهداری این معتادان اردوگاه جدید ساخته یا از اردوگاه‌های قبلی خود استفاده کرده است، گفت: بله، اردوگاه جدید ساخته‌ایم، در تهران اولین اقدامی که انجام دادیم مجموعه‌ای را به عنوان نقاهتگاه برای کسانی گذاشتیم که کرونا مثبت و معتاد متجاهر هستند؛ که امروز الحمدالله این نقاهتگاه کار می‌کند.
سردار یزدی با اشاره به ظرفیت این نقاهتگاه، افزود: ظرفیت این نقاهتگاه متفاوت است، ولی امروز و همین الان حدود ۱۵ نفر معتاد متجاهر که کرونا مثبت بودند در آنجا حضور دارند.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، کدخبر: 4931850، تاریخ انتشار: 2خرداد 1399، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین