پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
در حکم صادره از سوی وزیر جهاد کشاورزی، آقای "محمدرضا قدسی" به سمت "مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها" منصوب شد. انتصابی که همراه با سیل پیام های تبریک بوده و پیام هایی که در حال ارسال هستند. به راستی ماهیت واقعی این پیام ها چیست؟ تبریک یا پاچه خواری کثیف ، برای بودن و ماندن !!!
شعار سال: در خبر‌ها آمده بود که محمدرضا قدسی به سمت "مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها" منصوب شده است. هنوز جوهر امضای این خبر خشک نشده بود که با موجی از انواع پیام‌های تبریک و تهنیت این انتصاب مواجه شده ایم. به راستی ماهیت واقعی این پیام‌ها چیست؟ آیا ارسال پیام‌هایی دوستانه برای انتصابی شایسته است یا پاچه خواری کثیف، برای بودن و ماندن!
حساسیت این پست سازمانی به حدی است که می‌تواند عاملی کلیدی برای تداوم فعالیت یا قطع همکاری مدیران استانی تلقی شود. آیا پیام‌ها در این راستا ارسال می‌شوند؟ چند نفر از ارسال کنندگان پیام ها، از قبل معاون سابق امور استان‌های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، همچنین رییس اسبق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان را می‌شناختند؟
ان شاالله که پیام‌های ارسالی از روی لطف و صدق دل باشد. در غیر این صورت، توصیه می‌کنیم به این حجم از سخیف بازی‌های بی شعورانه و نان به نرخ روز خوردن‌های ضد دینی و ضد انقلابی و خود را بشکلی منافق صفتانه در لوای انواع دوستی‌ها، پنهان کردن، پایان دهید. بگذارید آب پاکی را روی دست افراد بی شعور بریزیم، طرف مقابل شما (محمدرضا قدسی)، آنقدر هوشیار، زیرک و سیاستمدار کاری هست که فریب تعارف تکه پاره کردن‌های بی خاصیت را نخورد و نمک گیر نشود. لطفا بیش از این، به شعور خودتان و دیگران توهین نکنید. بدون کمترین قضاوت در خصوص اصالت یا غیر اصیل بودن پیام‌ها و ارسال کنندگان آن و تاکید بر عدم توانایی در نیت خوانی و سنجش میزان ارادت ها، اقدام به بازنشر تعدادی از این پیام‌های تبریک شده است. مجددا تاکید می‌کنیم که هیچ قضاوتی در خصوص پیام‌های انعکاس یافته در ادامه متن خبر، نداریم.

-----
انتصاب محمدرضا قدسی و ارسال پیام های تبریک یا پاچه خواری کثیف!
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، آقای "محمدرضا قدسی" به سمت "مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها" منصوب شد.

قدسی که خود از مدیران با سابقه وزارت جهاد کشاورزی است و در سوابق خود معاون امور استان‌های سازمان تحقیقات، رییس مرکز و‌شهرستان‌های جهاد کشاورزی را در کارنامه سال‌ها خدمت خود در این وزارت خانه را دارد و دارای تجارب بالایی است قطعا در این شرایط خاص میتواند با حضور خود جهت هماهنگی‌های لازم بین استان‌ها و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی بهترین اثر گذاری را داشته باشد.

---
جناب آقای مهندس محمدرضا قدسی انتصاب جنابعالی رابه سمت "مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزرات جهاد کشاورزی تبریک عرض می‌نمائیم امید است با توجه به سوابق درخشان جنابعالی در سمت جدید موفق و موید باشید
جامعه بازنشستگان جهاد کشاورزی کل کشور

----
انتصاب محمدرضا قدسی و ارسال پیام های تبریک یا پاچه خواری کثیف!
سرور ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا قدسی انتصاب شایسته جنابعالی رابه سمت مسئولیت خطیر"مشاور مقام عالی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی تبریک عرض می‌نمائیم امیدواریم با مدد الهی و با تجربیات ارزشمندحاصل از سوابق مدیریتی موثر و نیک فرجام در سمت جدید نیز موفق و موید باشید.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
3
ادب مرد به زن دولت است
این چه ادبیاتی بکار بردید واقعا جای تأسف می باشد بکار بردن کلمات پاچه خوار و بی شعور......

از طرفی ایشان هم زیاد زیرک و هوشیار و سیاستمدار نمی باشد شانس آورده به این پست دست یافته بسیاری از کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان از ایشان هم زیرک و توانمندتر می باشند . اگر اقای حجتی استعفا نمی داد و اقای خاوازی وزیر نمی شد کی ایشان می توانست به این جایگاه برسد.

انتصاباتی که مدت مدیریت ایشان در استان ها صورت گرفته نشانگر انتخاب افراد ضعیف نسبت به مدیران قبلی می باشد واین ظلم به بخش کشاورزی می باشد.

اینها امروز به کسی حکم صادر می کنند فردا در اثر فشار سیاسیون نمی توانندحکم خودشان را اجرا کنند وزیرش می زند وبا ابروی مردم بازی می کنند تا خودشان در مدیریت بمانند پس کجای این اقا زیرک می باشد.در حالیکه کمتر از 10ماه در این مسئولیت حضور خواهد داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
2
آقای وزیر با این مدیران باهوش وزیرک مرغ را کیلویی یازده ,دوازده هزار تومان از آقای حجتی تحویل گرفت الان به لطف همین مدیران باهوش وزیرک مرغ با هزار ترفند شده بیست وچهار هزار تومان یعنی دو برابر ظرف مدت نه ماه بابا باهوشا زیرکا تاحالاکجابودین ما یه خورده بیشتر ازتون تعریف تمجید کنیم تخم مرغ وسایر نهاده های دامی رو دیگه نمیگم چه بلایی سرش امده .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین