پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
نماز عيد سعيد فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمين ابوترابى، امام جمعه موقت تهران، ساعت ٧:٣٠ صبح در مسجد امام حسين (ع) تهران اقامه مى‌شود.این خبری بود که شبکه اول سیما پخش کرد اما حتی بعد از ساعت ۸ صبح تصاویری از حرم مطهر امام هشتم همراه با مداحی را پخش می‌کرد. واقعا می‌توان این گاف بزرگ را به دیده اغماض نگریست؟ منتظر توضیحات آقای علی عسگری ریاست محترم صدا و سیما در این خصوص هستیم.
شعار سال: طبق اعلام قبلی، قرار بود که نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابى، امام جمعه موقت تهران، در ساعت ٧:٣٠ صبح در مسجد امام حسین (ع) تهران اقامه شود. شبکه اول سیما حتی بعد از ساعت ۸ صبح تصاویری از حرم مطهر امام هشتم همراه با مداحی را پخش می‌کرد. چند وقفه کوتاه در مداحی ایجاد شد و به ناگاه مجری برنامه اعلام نمودند که نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابى در مسجد امام حسین (ع) تهران در حال اقامه است.

بدون کمترین پوزش در خصوص تاخیر در برقراری ارتباط و یا توضیح در خصوص رکعت نماز، روزه دار آماده نماز را به حال خود واگذاشتند (هرچند بعد از اتمام نماز و با گذشت زمانی چند، نماز سال ۱۳۹۸ مقام معظم رهبری در مصلای تهران بازپخش شد).
سوال اینجاست که واقعا با وجود اتفاقاتی چنین وحشتناک در رسانه ملی آنهم در رویدادی بدین اندازه حساس (عبادی- سیاسی)، چه برخوردی با ریاست محترم صدا و سیما و یا مدیر شبکه اول، باید کرد؟ واقعا می‌توان این گاف بزرگ را به دیده اغماض نگریست؟ منتظر توضیحات آقای علی عسگری ریاست محترم صدا و سیما در این خصوص هستیم.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Netherlands
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من هم کاملا این مشکل را دیدم. وضو گرفته ،آماده نماز بودم. به ناگاه ، دیدم که شبکه یک دارد رکعت دوم نماز عید سعید فطر به امامت آقای ابوترابی را پخش می کند. من هم جا خوردم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین