پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نقش بذر به عنوان یک تکنولوژی مورد نیاز بخش کشاورزی و نظر به ضرورت حمایت از صنعت بذر، سیاست وزارت جهاد کشاورزی تداوم حمایت از موسسات و شرکت‌های تولیدکننده بذر است.

شعار سال: به گزارش روز سه شنبه وزارت جهاد کشاورزی، «جواد وفابخش » با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی طی سال‌های اخیر نقش مهمی در ارتقاء تولید کشور داشته است افزود: امسال براساس همین سیاست و با پیگیری‌های وزیر جهاد کشاورزی و معاونت امور زراعت و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، همه مطالبات یارانه بذر سال ۱۳۹۷ به مبلغ ۳۲۷ هزار و ۱۲۵ میلیون ریال ( ۳۲۷۱۲۵ میلیون ریال) پرداخت و تسویه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از میزان مطالبات یارانه بذر سال ۹۸ نیز به میزان ۶۶۹ هزار و ۸۷۵ میلیون ریال (میانگین ۳۷ درصد) به همه استان‌ها و موسسات تحقیقاتی پرداخت شده است.

به گفته وی، یارانه بذر گندم، جو، برنج، علوفه، چغندرقند و کود سبز به میزان ۳۰ درصد و یارانه سویا به میزان ۱۰۰ درصد و کلزا و گندم و جو وارداتی به میزان ۵۷ درصد پرداخت شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:6خرداد1399،کد خبر:83800652،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین