پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
تفاوت اجتماع و شبکه در این است که شما به اجتماع تعلق دارید اما شبکه متعلق به شما و احساس می‌کنید در کنترل شما است. هر وقت که تمایل داشته باشید می‌توانید دوستانتان را به شبکه اضافه کنید و هر زمان که بخواهید می‌توانید حذفشان کنید.

شعار سال:تفاوت اجتماع و شبکه در این است که شما به اجتماع تعلق دارید اما شبکه متعلق به شما و احساس می‌کنید در کنترل شما است. هر وقت که تمایل داشته باشید می‌توانید دوستانتان را به شبکه اضافه کنید و هر زمان که بخواهید می‌توانید حذفشان کنید. شما افراد مهمی را که با آنها ارتباط دارید کنترل می‌کنید. در نتیجه، افرادِ کمی احساس بهتری خواهند داشت، چون که تنهایی و رهاشدگی بزرگترین ترس عصر فردگرایی است. اگرچه افراد در یادگیری مهارت‌های اجتماعی واقعی و تعاملات معقول با کسانی که در خیابان، محیط کار و یا هر جای دیگری که با آن‌ها در ارتباط هستند، موفق نیستند، اما اضافه کردن یا حذف دوستان در اینترنت کار بسیار راحتی است. رسانه‌های اجتماعی گفتگو را توصیه نمی‌کنند چون طفره رفتن از بحث و جدل کار بسیار آسانی است… اغلب مردم از رسانه‌های اجتماعی برای بهم پیوستگی و گسترش افق فکری شان استفاده نمی‌کنند، بلکه برعکس، از محدوده آسایش خودشان، جایی که تنها صداهایی که می‌شنوند، پژواک صدای خودشان، و تنها تصویری که می‌بینند بازتاب چهره خودشان است، جدا می‌شوند. و در آخر از نظر باومن رسانه‌های اجتماعی با وجود مفید بودن و فراهم کردن اسباب لذت و سرگرمی، دام و تله هستند.

 

تعداد بازدید : 6

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جستارها ، تاریخ انتشار:5 خرداد1399،www.jostarha.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین